är jag föör ung?
hej. jag är tillsammans med en 15 årig kille. och jag är 13. är han för gammal för mig? för alla påpekar det hela tiden!!
hej. jag är tillsammans med en 15 årig kille. och jag är 13. är han för gammal för mig? för alla påpekar det hela tiden!!
Mja. Nää det tycker jag väll inte egentligen. Men jag tror att folk reagerar på att han är byxmyndig och inte du. Så länge du gillar honom och han behandlar dig bra så :) men vänta med sex :) det är ni lite för unga för ännu :)
men detta tjatet håller på att döda vårat förhållande
men detta tjatet håller på att döda vårat förhållande
Säger som "mama", vänta med sexet men åldersskillnaden är det inget fel på. Två år är ingenting.
när jag var 15 var min kille 13 (ca 1.5 år mellan oss). Som så många gnällde om hur himla fel det var osv osv. Och många tjejkompisar till mig hade både 3 och 4 år äldre killar, vilket tydligen inte var konstigt för då var det killen som var äldre.
Det höll "bara" 7månader mellan mig och den killen. När det tog slut var han 14 o jag 15. Min sambo nu är 2 år yngre än mig (han 22 och jag 24) och det funkar utmärkt. Låter mindre nu när vi är äldre och det är nog därför ingen har påpekat det, mer än nån enstaka som lyfter lite på ögonbrynen för att jag råkar vara äldre än killen.
Så länge ni mår bra i relationen och vill vara med varandra skit i vad de andra tycker =) Min bästa kompis vägrade prata med mig "förrns du blir vettig igen" (han tyckte åldersskillnaden inte var ok) när jag och yngre killen blev tillsammans. Han gav upp sen när han insåg att jag inte lämnade min kille för kompisens skull. Det var många många som ifrågasatte vår åldersskillnad men det rörde oss inte ryggen för vi var lyckliga ihop, även om det bara blev en kort tid för vår del =)
Du är inte för ung.
Bara inte dina föräldrar anmäler honom för då blir brottsrubriken "våldtäkt mot barn", så vitt jag vet.