Till alla ny bliva gravida
Hej jag har massa frågor till er ????
Är det normalt att känna sig hängig varje dag samma tid i någon timme ?
Typ febrig och helt slut körd
Hej jag har massa frågor till er ????
Är det normalt att känna sig hängig varje dag samma tid i någon timme ?
Typ febrig och helt slut körd
Hej,
Jag har varit sjuuukt trött nästan hela tiden, är nu i v. 9. Är sååå glad att det varit julledigt nu så länge, hade aldrig orkat jobba! Är lite piggare nu, men våndas inför morgondagen då det är dags att gå till jobbet igen.. Som tur är har jag ett kontorsjobb.
Jag var konstant död första trimesten, illamående och skulle kunna sovit non stop till andra trimestern.
Jag var konstant död första trimesten, illamående och skulle kunna sovit non stop till andra trimestern.
Jag är fortfarande trött och är i v 22 så vilar väldigt mycket fortfarande, kanske är väldigt inviduellt, blev rekommenderad att äta järntabletter vilket ska göra en piggare, inte märkte jag så mycket skillnad
Men dom säger att man blir piggare 2 trimestern men det blev inte jag inte än i allafall
hoppas du blir piggare snart :)
Jag är fortfarande trött och är i v 22 så vilar väldigt mycket fortfarande, kanske är väldigt inviduellt, blev rekommenderad att äta järntabletter vilket ska göra en piggare, inte märkte jag så mycket skillnad Men dom säger att man blir piggare 2 trimestern men det blev inte jag inte än i allafall hoppas du blir piggare snart :)
Ja det låter normalt. Iaf hade jag med så första veckorna. Feberfrossig och somna-på-stället trött varje kväll kring 20-tiden... Den där extrema tröttheten (inkl känslan av feber) gick över innan vecka 12 för min del!