Sommarbebis 2016
Hej!Jag är ny här på Familjeliv och undrar om det finns fler där ute som väntar barn som beräknas i sommar? Vore kul att ha kontakt!

Själv är jag 25 år, väntar första och är nu i vecka 13!
Hoppas vi hörs!

hej på er
jag ska också ha en liten sommarbebis, i juni.
Det är så häftigt att vara gravid, är första gången.
Men det känns som att tiden går så fort!
Har ni börjat förbereda där hemma något?
Tack desamma :D
Jag är i v23+5 och jag håller med fram till RUL så går det långsamt,man längtar till att få se den lilla, och om man nu vill veta könet så är man ju sjukt nyfiken.
Vi gjorde Kub-testet och fick se bebisen första gången då, det gjorde väntan till RUL lite lättare tycker jag. Har ni gjort det?
Men efter RUL flyger veckorna iväg, kan ju också vara så för att man mår bättre och känner av bebisen mer, i alla fall jag.
Hur långt gången är du då gladatjejen 86?
Hej på er! Jag väntar oxå sommarbebis :) 24 år, bf 8/8 så går in i v 16 imorgon :) det är vårt första barn och jag tycker veckorna går såååå långsamt ;)
Hej på er! Jag väntar oxå sommarbebis :) 24 år, bf 8/8 så går in i v 16 imorgon :) det är vårt första barn och jag tycker veckorna går såååå långsamt ;)
Åh va kul Grattis :)
Vår lilla tjej är beräknad 16/6 så jag är i vecka 23 nu! Tycker det går saktare än någonsin nu ;) men varit sjukskriven sen v.18 :(
Usch va jobbigt :( min graviditet har än så länge flytit på väldigt enkelt, glömmer nästan bort att jag är gravid för min kropp är som vanligt ;) väntar spänt på rul 17/3 så vi kan få se vad som finns där inne!
Åh spännande! Har du någon magkänsla?
Kul med alla som varit på rul! Vi ska på vårat på torsdag, snart dags! Så nervös, men vi lyssnade efter hjärtat igår och hittade det, hördes tydligare än vi hört det förut, så kändes tryggt och bra. Vi hoppas på en flicka, men det kan ju lika gärna vara en pojke, vilket blir jättebra det med förstås. Vi har iallafall ett namn oavsett vad det är :) frågar man mannens son så är det en pojke.. Varje gång han pratar om det så är det "när lillebror kommer.." så vi får säga "..eller lillasyster" varje gång, och då ser han lite tjurig ut :P
Hej alla! Hur går de för er? :)
Hej! :)
Det går bra här, visade sig att det var en liten pojke som gömde sig i magen :) i helgen ska vi beställa barnvagn och köpa spjälsäng och nästa vecka blir det ullared med svärmor, mycket kul att se fram emot! Om 5 dagar är det halvtid för min del. Hur går det för dig?
Det går bra här, visade sig att det var en liten pojke som gömde sig i magen :) i helgen ska vi beställa barnvagn och köpa spjälsäng och nästa vecka blir det ullared med svärmor, mycket kul att se fram emot! Om 5 dagar är det halvtid för min del. Hur går det för dig?
Åh vad mysigt, jag var helt övertygat att de skulle va en pojke för oss också men icke, kommer en liten tjej till oss! :)
Vi har redan beställt barnvagn och så :)
Bugaboo buffalo :) men ska inte hämta den förrän i slutet på mars i butiken!
Va roligt med en liten pojk :D Här är de RUL på måndag och handla vagn efter de :D
Hallå tjejer!
Jag är i vecka 22+2 och har funderingar kring fosterrörelser. Har känt av lilla tjejen sen ungefär vecka 20, då var det några starka buffar direkt långt ner till vänster i magen. Men efter det har det inte direkt blivit starkare eller mer rörelser... Känner något litet varje dag ungefär men ibland går det flera dagar. Och varje gång är det låååångt ner i magen det buffar! Blir så himla orolig. Lyssnade på hjärtat i fredags men sen så pausade de starka rörelserna i ungefär 2-3 dagar igen.
Hur känner ni?!
Kram