Vi som planerar äggdonation 2016
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Hej!
Tänkte kolla om det finns intresse för en tråd för oss som planerar/gör äggdonation under 2016?
Jag medicinerar nu inför ett FET i januari.
Någon annan som är på gång eller planerar?
Jag hade nog kollat äggens kromosomer om jag varit du. Kan ju va så att allt ser bra ut på ytan. Fast det har du kanske gjort.
Sen implantation cut. Kräver inte hysto. Kan göras av gyn. Min gyn skulle göra det och då kallade vi det att ta vävnadsprov i journalen. Men jag valde att ej göra der i sverige ändå pga jag ville göra om hystero o athen. Gjort 2 i swe som va utan anmärkning...så de är mkt vassare i athen.
Nej jag hade fragminsprutor det försöket efter träff med dr gorgy.
Japp 60 mg pred. Nej jag mådde inte dåligt på det men nedtrappningen va tuff och gav grym huvudvärk så 5 mg per vecka va takten jag fick hålla. Tog sin tid.
Du har gjort KIR test? Och behöver Neupogen antar jag? Ditt LAD test va så dåligt att du behöver göra LIT? Mycket pengar.....
mom2012-Hur hög dos kortison tog du hos Serum nu senaste gången då du lyckades?
Japp 5-600 000 kr tror jag. 13 ivf i sverige och sen allt annat med grekland ovanpå det. Men värt varje öre. Enormt tacksam att vi gjorde allt i rätt ordning och följde upp alla mediciner och behandlingar med blodprover så vi såg att allt va good to go.
Jag fick 10 mg pred av serum nu sist 2016.
Neupogen låg dos. Inte som dr d som ger megastor dos
Fragmin/ clexane
Prontogest
5mg folsyra
Multivitamin kvinna
Baby aspirin/trombyl
Innan åt jag dvitamin pga
Jag har bara blivit gravid på sol-månader. Juni med 1a barnet. Aug/sept med missfallet 2015. Augusti med syskon 2016. Tror dvitamin är viktigt.
3 il dropp också
1 vid ägglossning
1 vid åf
1 vid plus
Japp 5-600 000 kr tror jag. 13 ivf i sverige och sen allt annat med grekland ovanpå det. Men värt varje öre. Enormt tacksam att vi gjorde allt i rätt ordning och följde upp alla mediciner och behandlingar med blodprover så vi såg att allt va good to go.
Jag fick 10 mg pred av serum nu sist 2016.
Neupogen låg dos. Inte som dr d som ger megastor dos
Fragmin/ clexane
Prontogest
5mg folsyra
Multivitamin kvinna
Baby aspirin/trombyl
Innan åt jag dvitamin pga
Jag har bara blivit gravid på sol-månader. Juni med 1a barnet. Aug/sept med missfallet 2015. Augusti med syskon 2016. Tror dvitamin är viktigt.
3 il dropp också
1 vid ägglossning
1 vid åf
1 vid plus
Mom2012-Östrogen också? Eller gjorde du insättning i naturlig cykel?
Mom2012-Använde du BÅDE Lutinus och Prontogest samtidigt eller endast Prontogest?
Mom2012- Vilket märke av multivitamin Kvinna använde du?
Det finns så många olika märken..
Hormonstyrd cykel ej naturlig cykel
Bara prontogest ingen lutinus
Multivitamin mitt val kvinna från apoteket. Tog 2 tabletter per dag
Hormonstyrd cykel ej naturlig cykel
Bara prontogest ingen lutinus
Multivitamin mitt val kvinna från apoteket. Tog 2 tabletter per dag
Jag földe Serums ordinationer. På allt.
Sprutorna satte min man, min granne o vårdcentralens sköterska. Roterade skinka och lår.
Jag földe Serums ordinationer. På allt.
Sprutorna satte min man, min granne o vårdcentralens sköterska. Roterade skinka och lår.
Vill baraskicka en varm kram till er. Tänker ofta på er och håller tummarna. Önskar er all lycka. ????
Vill bara skriva och skicka pepp. Vi kämpade länge och följdes åt med några av er. Det var vart allt. Idag är H 1,5 år. Och all oro och alla funderingar jag hade kring äggdonation är bara konstiga idag. Han är så självklar och så min ?? Kram på er och jac tänker på er och önskar er all lycka i era försök.
Kram
Vill bara skriva och skicka pepp. Vi kämpade länge och följdes åt med några av er. Det var vart allt. Idag är H 1,5 år. Och all oro och alla funderingar jag hade kring äggdonation är bara konstiga idag. Han är så självklar och så min ?? Kram på er och jac tänker på er och önskar er all lycka i era försök.
Kram
Kram
Åh måtte ni snart vara i land ni med. Skickar karma och varma kramar. Vi har ett embryo i frysen som vi sparar och sparar. Jag har inte hjärta att fatta beslut. Även om jag vet att livet är bra nu. Och jag vet att min kropp måste få vila. Jag pressade den till max.
Och jag är 45 och Sambon 50. Vi behöver stanna upp nu och njuta. Men k nästa liv, då dka jag träffa rätt man direkt och börja jobba direkt.
Håller tummarna för er. ??
Hej GurkanGrace ! Tänk att din son är så stor nu. Funderar ni på syskonförsök? Jag och min man kämpar fortfarande på med detta. Vi har varit i både Aten, Riga och London nu. Det blev en lång resa detta....
Åh måtte ni snart vara i land ni med. Skickar karma och varma kramar. Vi har ett embryo i frysen som vi sparar och sparar. Jag har inte hjärta att fatta beslut. Även om jag vet att livet är bra nu. Och jag vet att min kropp måste få vila. Jag pressade den till max.
Och jag är 45 och Sambon 50. Vi behöver stanna upp nu och njuta. Men k nästa liv, då dka jag träffa rätt man direkt och börja jobba direkt.
Håller tummarna för er. ??