Vecka 9 eller 12-13??
Hej! Jag är gravid men är nu helt virrig vilken vecka? Har varit vid bm. Min första dag sista mens va 18 oktober. Jag o bm räknade då ut att jag ska vara i 12-13 veckan typ. Jag va lite nojig o frågade efter ett vul. Några veckor senare kom jag ( 3 veckor isch ) vi kollade o hon tyckte de va någe konstigt. Veckorna stämde inte. Hon mätte fostret 4,7 cm!!!??? O sa att jag borde vara i 8-9? What? Alltså vad händer, min sista mensens sista dag va 18 okt!!! Efter där hade jag ÄL runt 1 november då vi sexade till. Hade rosa/blod/ bruna flytningar i en vecka där?!..alltså vad händer? Fick egentligen inget klokt svar hur de kom sig att jag va i den veckan? Har haft molvärkar ändå sen den ÄL. Övrigt såg fostret det lilla bra ut, hjärtat pickade för fullt. Behövde inte oroa mig mer än nödvändigt sa hon. Kan ett foster vara för litet? Får man inte missfall då? Jag har typiska grav symptom. Illamående, ömma bröst, fast illamåendet börjar lugna sig lite. Samma med brösten. Får kväljningar vääääldigt enkelt. Har bara massvis med molvärkar!!!! Varför är veckorna så konstiga här?