Ramlat, nu ont i rygg, mage, bäcken och ljumskar!
Halkade på en isfläck i en backe för 3 dagar sedan. Landade rätt på rumpan. Hade inte så ont då av smällen, lite i svanskotan.
Dagen efter kändes det hyfsat bra. Åkte till jobbet (stod hela dagen) och efter det fick jag ont i ryggen.
Igår så spred sig värken och gick mer över i ljumskar och nedre delen av magen. Blev aningen bättre när jag duschade varmt på kvällen.
Men nu på morgonen var det riktigt illa! Smärta i rygg, ljumskar, ben, bäcken, underlivet, nedre delen av magen och i sidorna. Kan knappt gå. Och det gör även ont när jag sitter och ligger. Undrar vad detta kan vara? Beror det på fallet?
Smärtan i rygg, ljumskar och ben skulle jag kunna tänka mig är foglossningar. Har dock aldrig känt av det tidigare. Men smärtan i magen gör mig mer fundersam! Är öm i nedre delen samt ut mot sidorna. Smärtan sitter ovanför blygdbenet, alltså i mjukdelen av magen.
Är gravid i v 23+3 och bebis rör sig. Dock idag har h*n SÅKLART legat och tryckt/sparkat neråt vilket har varit väldigt obehagligt och nästan smärtsamt.
Någon annan Som har någon erfarenhet? Tänkte ringa in imorgon om inte smärtan blir bättre. :S