• Jiru

Tjatar och har mig

Sen en tid tillbaka så har jag känt att jag vill ha en lillebror, vill ge till någon det jag fått av min storebror. Jag köpte småsockar för att anspela på mina föräldrars känslor Tungan ute.

De sa sig inte vara säkra på om dom vill gå igenom det igen. Typ ett kanske, vi får se. Iofs har folk påpekat att det är lätt för mig som bror att "komma och gå" heh.

• Svar på tråden Tjatar och har mig
  • SecretlyMe

Är du 46år och vill ha en lillebror? Hur gamla är dina föräldrar egentligen? :-P

• Jiru

Ah, åldern fyllde jag inte i. Jag är 27 så mina föräldrar är 51.

• SecretlyMe

Skaffa egna barn istället

• Jiru
    SecretlyMe skrev 2016-01-07 16:04:53 följande:

Skaffa egna barn istället

Inte intresserad av det då jag skulle behöva hitta någon att vara tillsammans med. Dessutom skulle det inte vara samma sak som att vara bror.

Jag är medveten om att det är h-vete med att bära runt på barn men det är inte bara sådant ^^. Denna äldsta kvinna att föda barn "naturligt" var 58.
  • SecretlyMe

Jo men du måste förstå att kvinnan hamnar i klimakteriet efter en viss ålder, kvinnans ägg tar slut. Vi bilder inte nya. En man kan däremot bli pappa vid vilken ålder som helst eftersom ni bildar nya spermier hela tiden.

Du kan alltid bli fadder. Inte riktigt samma sak det heller men tror loppet är kört för att bli storebror nu.

• Jiru

Jo, jag är medveten om allt det. Bra ide' med fadder. Beh, vi får se hur det blir, tack !

• SecretlyMe
    The one in Blue skrev 2016-01-08 15:41:35 följande:

Det är ett uttryck.. Har du autism eller är du bara besserwisser?

Hahah vem var det som var besserwisser...
Svar på tråden Tjatar och har mig