• Wish

ni som ska eller har genomfört äggdonation utomlands.

Hej!
    Jag har en fundering till er som har genomfört eller är på väg att genomföra äggdonationer utomlands. Vi (jag och min sambo) står nu inför äggdonation, antingen i Sverige eller utomlands. och genom att tiderna i Sverige är så långa så har vi nu under ledigheten tagit första kontakt med invimed i Polen.

MEN för att komma vidare vill de att vi skickar in application och medical interview, var vänder man säg för att få alla tester gjorda? Känns som om vi håller på att ramla mellan olika stolar nu, hur har ni andra gjort?

• Svar på tråden ni som ska eller har genomfört äggdonation utomlands.
  • Lillan15
    Wish skrev 2016-01-07 15:38:27 följande:

Hej!
    Jag har en fundering till er som har genomfört eller är på väg att genomföra äggdonationer utomlands. Vi (jag och min sambo) står nu inför äggdonation, antingen i Sverige eller utomlands. och genom att tiderna i Sverige är så långa så har vi nu under ledigheten tagit första kontakt med invimed i Polen.

MEN för att komma vidare vill de att vi skickar in application och medical interview, var vänder man säg för att få alla tester gjorda? Känns som om vi håller på att ramla mellan olika stolar nu, hur har ni andra gjort?

Tjena!
    Vi har gjort ÄD i Finland. Blodproverna gjorde jag hos min privata gyn. likaså vul. Psykolog samtal gjorde vi i Finland hos dem. Kliniken i Finland skickar remissen till mig. 

Nu har vi fått vår efterlängtade son! 

Lycka till! Solig
  • ronon

Vi hade gjort ivf försök i Sverige innan vi gick vidare till äggdonation i Riga, så vi använde provsvaren vi fått ifrån ivf kliniken.

Svar på tråden ni som ska eller har genomfört äggdonation utomlands.