• gealach

    Hur gammal ser jag ut att vara?

    Den här tråden är halvt på skoj, halvt för att jag faktiskt är nyfiken. 


    Det här handlar alltså inte om att jag söker bekräftelse på något sätt, jag vet ju hur gammal jag är och är rätt nöjd med hur jag ser ut, men med anledning av att ett par personer på senare tid har placerat mig helt fel i ålder blir jag faktiskt nyfiken.

    Men hur som helst, vad tror ni? Hur gammal är jag?

    Bilden är tagen 30 december förra året, så alltså väldigt nytagen
    (Och det är ingen mening med att titta på min profil, jag har tillfälligt ändrat till något helt galet där, kommer att ändra tillbaka när denna omröstning går ut, eftersom man inte ska ha felaktiga uppgifter.)  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-15 23:02
    Vad roligt det här var!

    Tack för alla röster och kommentarer. Ni är väldigt nära, de flesta av er, jag fyller 39 i april.

    Bakgrunden till detta var att jag vid två tillfällen nyligen fått kommentarer som antytt att jag inte kan ha varit med på 70-talet. (OK, jag är född 77, så det var inte så mycket 70-tal kvar när jag föddes, men ändå.)

    Själv tycker jag nog att jag ser ut att vara ungefär där jag är, så att säga, så de som antytt att jag skulle vara yngre har faktiskt gjort mig lite förvånad.

    Sedan är det ju som någon av er sa, bilder räcker inte alltid, det handlar även om kroppspråk, klädsel och hur man talar.

    Men intressant att se att jag inte har en helt felaktig uppfattning om mig själv, heller
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal ser jag ut att vara?
  • Guapa

    Det ska bli väldigt intressant att få veta hur gammal du är sen :) Över hälften av alla som röstat tror att du är mellan 35-40 år gammal. Av de resterande är det ungefär lika många som tror att du är under 35 resp över 40 år ( något fler på 40+).

    Jag röstade som majoriteten men inser samtidigt hur otroligt svårt det är att åldersbestämma folk. Speciellt efter att de passerat 30.  

  • sisak

    Du är inte så gammal som många här tycks tro. Håller man för dina väck i pannan med ett finger och försöker visualisera dig utan glasögonen så vips ser du ut som en ung tjej. Tippar därför att du är någonstans mellan 25-30. Vad vinner jag? ;)

  • gealach
    Vad roligt det här var! 

    Tack för alla röster och kommentarer. Ni är väldigt nära, de flesta av er, jag fyller 39 i april. 

    Bakgrunden till detta var att jag vid två tillfällen nyligen fått kommentarer som antytt att jag inte kan ha varit med på 70-talet. (OK, jag är född 77, så det var inte så mycket 70-tal kvar när jag föddes, men ändå.)

    Själv tycker jag nog att jag ser ut att vara ungefär där jag är, så att säga, så de som antytt att jag skulle vara yngre har faktiskt gjort mig lite förvånad. 

    Sedan är det ju som någon av er sa, bilder räcker inte alltid, det handlar även om kroppspråk, klädsel och hur man talar. 

    Men intressant att se att jag inte har en helt felaktig uppfattning om mig själv, heller
    Blogg: gealach.wordpress.com / Instagram: @gealach14
Svar på tråden Hur gammal ser jag ut att vara?