• flo123

Hur kan man lägga upp ett inlägg på flashback??

Hej.. börjar bli lite trött..

funderar på hur man lägger upp ett inlägg på flachback. för varje gång jag försöker står det såhär:

flo123, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
    Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Och jag fattar inte varför.. jag fattar ingenting.. hjälp?..
  • Svar på tråden Hur kan man lägga upp ett inlägg på flashback??
  • Aniiee

Hur länge har du varit medlem? Flashback har "ny-medlems-karantän", man måste alltså vara medlem ett antal dagar (var det en vecka?) innan man får posta.

Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee
    flo123 skrev 2016-01-08 22:21:39 följande:

Jaså! Näe har varit Medlem i 4 dagar! Tack så mycket

Avvakta till på måndag eller så, så kommer det gå sen =)
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • SoulsWillRise

Jag kan inte ens registrera mig. Vet nån varför? Inga användar namn är godkända trots att jag försöker med både punkt, understreck och snabela.

• flo123
    SoulsWillRise skrev 2016-01-08 22:39:55 följande:

Jag kan inte ens registrera mig. Vet nån varför? Inga användar namn är godkända trots att jag försöker med både punkt, understreck och snabela.

Försök med ditt eget namn eller med ngt du gillar fast felstavat. jag gillar bubblor och i ett spel heter jag elin123bublan för att det blir godkännt då. eller lixom konstiga namn. typ knattetfnatteblatte123 Haha
  • SoulsWillRise
    flo123 skrev 2016-01-09 15:23:09 följande:

Försök med ditt eget namn eller med ngt du gillar fast felstavat. jag gillar bubblor och i ett spel heter jag elin123bublan för att det blir godkännt då. eller lixom konstiga namn. typ knattetfnatteblatte123 Haha

Hahaha knattefnatteblatte??? :D skönt nick ;) Tusen tack! :) ska prova men jag tvivlar på att det går. Har skickat mejl till dom men inte fått svar.
  • flo123
    SoulsWillRise skrev 2016-01-09 16:32:53 följande:

Nej det funkar inte :/ inget blir godkänt. Jag ger upp flashback nu

Annars kan jag göra ett konto till dig så får du lösen som du sedan kan ändra så bara du vet :)
Svar på tråden Hur kan man lägga upp ett inlägg på flashback??