• Max89

Fantiserar om att suga

Haloj jag tycker det är så jävla sexigt att se en tjej suga av en kuk piorrfilm eller på riktigt spelar ingen roll tycker det ser så sexigt ut att jag själv börjat fantisera om att suga har aldrig gjort det förut men har blivit avsugen av en kille förut men som sagt och sen när jag kollar porr ibland så kollar jag bi porrfilmer skulle gärna vilja prova mvh nyfiken

• Svar på tråden Fantiserar om att suga
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bisexuell kille)
    6forfun skrev 2016-11-10 22:33:39 följande:

En trekant där man fick slicka fitta och suga kul vore kanske optimalt

Det hade varit som en dröm :)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Gangbang) skrev 2016-11-11 07:47:53 följande:

Hade gärna sett min fru bli gangbangad och själv fått slicka henne medans kukarna åker ut och in i henne

JAG MED!
  • Anonym (Bisexuell kille)

Jag hade gärna själv blivit gangbangad ;)

• Anonym (Binyfiken...)

Galet sugen på att prova suga en kuk...fantiserar om en trekant där jag blir riden av kvinnan o samtidigt har en kuk i munnen...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Binyfiken...)
    Anonym (Gangbang) skrev 2016-11-17 20:16:44 följande:

Eller att knulla henne bakifrån medan han står bredbent över hennes rygg och jag suger.

...eller ligga under henne i en 69, han knullar henne bakifrån, drar ut kuken och får den renslickad och avsugen
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Toni)

Hej

Har en fantasi att en kille skulle suga av mig, skulle va fantastisk att uppleva det.

?

• Herr P
    Anonym (Toni) skrev 2016-11-19 14:30:32 följande:

Hej

Har en fantasi att en kille skulle suga av mig, skulle va fantastisk att uppleva det.

?

Vart i landet finns du?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Binyfiken...) skrev 2016-11-17 22:17:17 följande:

...eller ligga under henne i en 69, han knullar henne bakifrån, drar ut kuken och får den renslickad och avsugen

Tja, varför inte. Det vore rätt häftigt med lite "forcedbi".
  • Anonym (biggus)

Fantiserar ibland om utländska killar. Sett några ibland och när man mött deras ögon har det sugit tag i de nedre regionerna. Undrar hur det skulle vara att kyssas, hur deras kukar ser ut...

Svar på tråden Fantiserar om att suga