Hur får man honom att vilja mindre?
Jag vill inte ha lika mycket sex som min man. Jag vill regelbundet, varje vecka, men inte lika ofta som han. Så fort man pratar med folk eller läser på olika forum om par som vill olika mycket så diskuteras alltid hur man ska få den som inte vill lika mycket att vilja mer.
Varför är det så? Kan man inte lika gärna diskutera hur man kan få den som vill ha sex ofta att vilja mindre?
Jag som inte vill lika mycket känner det som om..... ja om jag ska göra en (kanske haltande) liknelse så känns det som att någon trugar mig med mat, typ.
"Här! Ät lite nu! Det är ju så gott med Kycklingfilé! Jag VET ju att du gillar det, bara du sätter igång och äter..., bara en liten tugga. Smaka så ska du se att du får aptit!
Jag blir så trött....
Jag VET att det är gott, ok. Jag TYCKER att det är gott.
Men jag vill för fan INTE ÄTA om jag inte känner HUNGER!!!!! JAG ÄR INTE HUNGRIG!!!! Jag vill inte BLI hungrig, jag vill att du slutar truga och försöka få i mig maten.
och det handlar inte om att jag inte tänder på min man. Det handlar inte om att jag inte vill ha honom- jag vill bara inte ha sex stup i kvarten. Inte med honom och inte med någon annan. Jag vill vänta in min lust, det är allt.
Så hur får man den andre att vilja lite mindre. Finns det nåt naturläkemedel eller nåt....