• scandal Beauty

ska jag göra det???

Min fråga är egentligen inte så svår. Grejen är att jag har en man som inte är lika kåt som jag. Jag har nu lovat honom att han ska gå sina smutsiga fantasier uppfyllda. Han får bestämma allt etc. Allt var vrå tänkte att det tom skulle bli spännande.... Jag o min väninna har haft mkt sex både med o utan män. Hon är sexig o min msn är kåt på henne vilket jag också är då det är ok. Innan har han bara tittst på oss. Han säger att jag ska sitta i en fåtölj. Han o min väninna ska börja smeka varandra. Jag kommer att titta på när min man o hon har ett innerligt o mjukt samlag med kyssar o smek mellan alla lovord till henne börja han kalla mig höra etc. Även hon ska förnedra mig. Jag är naken o in kommer 2 män min msn jobb är med. De ska brutalt knulla mig i alla hål på golvet utan ett ord medan de ligger o älskar i sängen. 2 mön är ok o jag kan gilla det hårt m att han o hon sja kalla mig smutsig hora etc länns jobbigt. Han vill verligen. Sja jag gp med på det?

• Svar på tråden ska jag göra det???
  • scandal Beauty

På ett sätt hör jag det men frågan är mär jag ligger där med två män över mig på golvet som jag inte känner men dom min man valt ut att knulla mig o se dem mjuka sexiga svala älskandei dsängen. Är rädd att det kan bli svårt när de ligger där o kränkt mig medan två främlingar k nullar över mig. Vill kanske inte men kan inte riktigt backa nu få han har studerat ut det han vill ha...

• vargveum
    scandal Beauty skrev 2016-01-10 03:32:05 följande:

På ett sätt hör jag det men frågan är mär jag ligger där med två män över mig på golvet som jag inte känner men dom min man valt ut att knulla mig o se dem mjuka sexiga svala älskandei dsängen. Är rädd att det kan bli svårt när de ligger där o kränkt mig medan två främlingar k nullar över mig. Vill kanske inte men kan inte riktigt backa nu få han har studerat ut det han vill ha...

Jag har läst några inlägg av dig och jag tycker det är svårt att fatta din läggning. Du visar upp många tecken på en klassisk ug kvinna men samtidigt vill du ha råd här i forumet om att det är jobbigt att bli kallad slampa och slyna, något som ug kvinnor brukar vara stolta över.

Vad vill du egentligen själv?
  • scandal Beauty

Du har väl rätt i supose Jag älskar sex o att få känna mig riktigt skönt ägd men samtidigt ärjag lite orolig över att jag ska känna mig förnedrad på fel sätt min man o min väninna som ser ner på mig medan de ligger med varandra. Kan vara för jag vet hur kåt han är på just henne som gör det svårt. Jag gillar idén m oroar mig att jag ska bli så sjukt svartsjuk. M vill ändå vara slynan på golvet om du fattar

• scandal Beauty

Du har väl rätt i supose Jag älskar sex o att få känna mig riktigt skönt ägd men samtidigt ärjag lite orolig över att jag ska känna mig förnedrad på fel sätt min man o min väninna som ser ner på mig medan de ligger med varandra. Kan vara för jag vet hur kåt han är på just henne som gör det svårt. Jag gillar idén m oroar mig att jag ska bli så sjukt svartsjuk. M vill ändå vara slynan på golvet om du fattar

• scandal Beauty

En grej till btw. Jag ser fram emot att tbåkillar ska ta för sig av mig gillsr ockdå att de är främlingar m det som stör mig är att min vackra väninna kommer att medan min mans kul är i henne kommer hon att kalla mig smutsiga luder etc kommer den sköna dirty känslan bli en känsla av äckel

• vargveum
    scandal Beauty skrev 2016-01-10 04:17:40 följande:

En grej till btw. Jag ser fram emot att tbåkillar ska ta för sig av mig gillsr ockdå att de är främlingar m det som stör mig är att min vackra väninna kommer att medan min mans kul är i henne kommer hon att kalla mig smutsiga luder etc kommer den sköna dirty känslan bli en känsla av äckel

Jag tror att du får för lite bekräftelse. I förhållande till vad du egentligen skulle behöva. Du tycker om att bli dominerad och nyttjad men din man ger dig bara ena halvan av ekvationen. Så läser jag situationen i alla fall. Jag kan ha fel, vore inte första gången...
  • Eena

Tror att vargveum har en poäng. Situationen som sådan låter i mina öron väldigt upphetsande Men för att det ska funka måste du vara 100% trygg med att du är uppskattad av din man. Att orden inte är elakt menade utan att allt ni gör är för bådas njutning.

• j a d e

Nej, jag tycker inte det låter som att du bör göra detta TS. Tror att du kommer kunna vinka ajöss till din relation om det är såhär du känner redan innan. Låter inte som att rätta tryggheten finns, och inte heller verkar upplägget i sin helhet vara 100% för dig.

• Asirna

Skulle aldrig göra det, speciellt då det är en nära relation till dig så kan det förstöra er relation och din vänskap med din vänina.

• Asirna

Skulle aldrig göra det, speciellt då det är en nära relation till dig så kan det förstöra er relation och din vänskap med din vänina.

• Underhill

Låter som en trevlig stund det där, men varför göra något som inte känns helt ok!? Kan ju skippa den delen tänker jag :)

E vi överens så kör vi
Svar på tråden ska jag göra det???