• Anonym (Kvinnohatare)

    Jag är en kvinnohatare

    Jag är en kvinnohatare. Jag är man. Jag hatar kvinnor, förutom min mamma och mina systrar.

    Fråga vad du vill

  • Svar på tråden Jag är en kvinnohatare
  • Anonym (Same)

    Jag hatar också kvinnor, t ex din mamma och dina systrar.

  • Godlywoman

    Varför hatar du kvinnor?

    Gillar du män?

    Var har detta hatet kommit ifrån, (om du nu har en fin relation med din mamma)?

    Har feminister förstört allt?

  • Anonym (Kvinnohatare)
    Anonym (Same) skrev 2016-01-10 18:04:57 följande:

    Jag hatar också kvinnor, t ex din mamma och dina systrar.


    Kul. Och jag hatar din mamma och dina eventuella systrar.
  • Anonym (Kvinnohatare)
    Godlywoman skrev 2016-01-10 18:06:50 följande:

    Varför hatar du kvinnor?

    Gillar du män?

    Var har detta hatet kommit ifrån, (om du nu har en fin relation med din mamma)?

    Har feminister förstört allt?


    Jag gillar män. Men jag är hetero däremot.

    Hatet har kommit från dessa kvinnor som riktar hat mot män och som ständigt attackerar män...dvs radikala feminister. Jag hat blivit ärrad pga så mycket skit och så mycket falska anklagelser dessa kvinnor har riktat mot män. Det har tyvärr (jag understryker ordet "tyvärr") att jag nu hatar alla kvinnor
  • Anonym (Kvinnohatare)
    taquine skrev 2016-01-10 18:11:32 följande:

    Jag går all in och hatar alla!


    Varför hatar du alla?
  • Anonym (Kvinnohatare)

    Asså jag får dåligt samvete för att jag skrev denna tråd. Jag menar knte att jag hatar alla kvinnor. Kvinnor är snälla egentöigen. Jag hatar er inte. Jag var arg när jag skrev tråden eftersom jag läste ett hemskt inlägg på Facebook av en kvinna som spred falska ord om män...och så ser jag stt flera tusen kvinnor har gillat inlägget och instämmer och skriver ännu värre kränkande tillmälen om män. Men jag hatar däremot dessa personer som är radikala feminister, såna som sprider hat om män

  • Anonym (nejdå)
    Anonym (Kvinnohatare) skrev 2016-01-10 18:10:00 följande:
    Jag gillar män. Men jag är hetero däremot.

    Hatet har kommit från dessa kvinnor som riktar hat mot män och som ständigt attackerar män...dvs radikala feminister. Jag hat blivit ärrad pga så mycket skit och så mycket falska anklagelser dessa kvinnor har riktat mot män. Det har tyvärr (jag understryker ordet "tyvärr") att jag nu hatar alla kvinnor
    Nejdå, du hatar mest dig själv faktiskt men riktar det mot kvinnor för det gör mindre ont..

    Jag tror inte att du är så dum att du dömer ut och hatar halva jordens befolkning för att ett ytterst litet fåtal radikala feminister dummat sig.
  • Anonym (Same)
    Anonym (Kvinnohatare) skrev 2016-01-10 18:10:00 följande:
    Jag gillar män. Men jag är hetero däremot.

    Hatet har kommit från dessa kvinnor som riktar hat mot män och som ständigt attackerar män...dvs radikala feminister. Jag hat blivit ärrad pga så mycket skit och så mycket falska anklagelser dessa kvinnor har riktat mot män. Det har tyvärr (jag understryker ordet "tyvärr") att jag nu hatar alla kvinnor
    Skulle vara intressant att veta vilken utbildning du har. Verkar konstigt om du genomgått en högre utbildning och ändå drar slutsatsen att det några enstaka kvinnor anklagar män för inte är vad alla kvinnor tycker och tänker.

    Dessutom har du väl någon slags självrespekt, kan du inte låta bli att gå in och läsa på dessa sidor, du har väl annat att sysselsätta dig med.

    Nej, ta av dig offerkoftan, du framstår som någon slags hunsad arbetslös gubbe som ingen tjej vill ha. och du skyller det gärna på andra.
  • Godlywoman

    Jag håller med dig. Jag hatar feminister, finns inget värre än kvinnor som låssas att dom är män ( finns inget mer avtändande för män antar jag) och förstör dom tradionella könsrollerna och kärn familjen. Gud skapa man och kvinna som dom är och vi är här för att hjälpa varann, respektera varann och älska varann.

  • The one in Blue
    Godlywoman skrev 2016-01-10 18:24:12 följande:

    Jag håller med dig. Jag hatar feminister, finns inget värre än kvinnor som låssas att dom är män ( finns inget mer avtändande för män antar jag) och förstör dom tradionella könsrollerna och kärn familjen. Gud skapa man och kvinna som dom är och vi är här för att hjälpa varann, respektera varann och älska varann.


    Håll dina åsikter och din Gud för dig själv och lägg dig inte i hur andra väljer att vara. Förresten kommer du nog få brinna i helvetet eftersom du inte älskar din nästa.
Svar på tråden Jag är en kvinnohatare