• Anonym (Orolig)

Min kille krockade - blev rapporterad för vårdslöshet i trafik. Vad händer nu?!

Min kille krockade igår och skadade sin bil och en annan persons bil. Båda klarade sig utan skador. Nu blir han rapporterad för vårdslöshet i trafik. Vad händer nu? Han har krockat en gång förut med en annan bil också och det var hans fel den gången också. Förra gången fick han böter men inte dagsböter tror jag. Blir det dagsböter denna gång och får han en prick i registret? Får han övningsköra med någon efter detta?

Hoppas någon kunnig ser detta.

• Svar på tråden Min kille krockade - blev rapporterad för vårdslöshet i trafik. Vad händer nu?!
  • Anonym (D)
    EnAnonumius skrev 2016-01-15 01:10:31 följande:

Ja varför skall man inte tycka det?

Har man begått två allvarliga brott och enligt din utsago, så tar ju inte din kille ansvar för det i grund och botten, då förtjänar man knappast något annat än via tvång lära sig ansvarstagande.

Och med tanke på att du försvarar din pojkvän med näbbar och klor så borde du inte få ens lov att ansöka om lämplighetsintyg för ens du har fattat vidden av vad du sysslar med.

Håller med dig om att det är obegripligt att ts försvarar honom med näbbar och klor.
  • EnAnonumius
    Anonym (Orolig) skrev 2016-01-15 01:26:56 följande:
    Fattar inte varför du går in i en tråd för att tjafsa. Den var typ död och du går in och sparkar in öppna dörrar. Gå och lägg dig. Kunde inte bry mig mindre vad du tycker så save your breath.
    Halle gosingen då. Blev du putt?

Nej jag sparkade inte in öppna dörrar, använd rätt uttryck på rätt plats.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Orolig)
    EnAnonumius skrev 2016-01-15 12:27:30 följande:

Halle gosingen då. Blev du putt?

Nej jag sparkade inte in öppna dörrar, använd rätt uttryck på rätt plats.

Nej jag blev inte sur.

Och jo du sparkar in öppna dörrar när du skriver saker som alla andra redan har skrivit. Kom med något nytt istället.
  • Anonym (Orolig)

Update!

Min kille blev inte av med körkortet så haha på er som var så jävla säkra på det. Han fick böter bara.

• Smastor
    Anonym (Orolig) skrev 2016-03-14 19:16:35 följande:

Update!

Min kille blev inte av med körkortet så haha på er som var så jävla säkra på det. Han fick böter bara.

Synd.. Rättssystemet suger emellanåt äna vettu
  • Anonym (Orolig)
    Smastor skrev 2016-03-14 20:03:03 följande:

Synd.. Rättssystemet suger emellanåt äna vettu

Vi är nöjda :)
  • Tyrfing
    Anonym (Orolig) skrev 2016-03-14 20:20:06 följande:
    Har han lärt sig nåt då? 
  • Smastor
    Anonym (Orolig) skrev 2016-03-14 20:20:06 följande:

Ni växer nog upp någon gång och skakar på huvudet åt detta med :D
  • Anonym (Taxi 7)

Update!

"haha" - Jag hoppas att du säger det till de anhöriga till den han kör ihjäl nästa gång han somnar vid ratten.
  • Anonym (Taxi 7)

Update!

"haha" - Jag hoppas att du säger det till de anhöriga till den han kör ihjäl nästa gång han somnar vid ratten.
  • Anonym (Orolig)
    Smastor skrev 2016-03-14 20:28:17 följande:

Ni växer nog upp någon gång och skakar på huvudet åt detta med :D

Haha ja förmodligen! ;)
  • Anonym (Orolig)
    Tyrfing skrev 2016-03-14 20:27:43 följande:

Har han lärt sig nåt då? 

Ja självklart, det är ju ingen sak man tar lätt på direkt.
Svar på tråden Min kille krockade - blev rapporterad för vårdslöshet i trafik. Vad händer nu?!