Ska polisanmäla kattägaren
NU är jag riktigt arg! Våran grannes katt kom in på våran trädgård och mina barn som är 7 och 5 år gamla provocerade katten lite. Jag tycker att det är charmigt när barn provocerar djur och djur borde tåla lite. Till slut så fräste katten och bet min minsta i fingret ganska ordentligt, spände svansen och sprang hem till matte. Jag blev fly förbannad och jag tillsammans med barnen knackade på hos grannen och sa att hennes katt har bitit mina barn och jag ska polisanmäla henne. Tanten frågade vad mina barn hade gjort för hennes katt skulle minsann aaaaldrig bita eller riva oskyldiga människor. Då blev jag så arg och skrek till henne att kattjäveln gjorde det och hon ska vara glad över att jag inte halshögg katten! Då svarar tanten irriterat: Ni småbarnsföräldrar borde ha mer uppsikt över hur era barn behandlar djur. Det är inte ok att provocera dom. Jo, svarade jag, barn har rätt att provocera djur UTAN att hunden/katten/kaninen/marsvinet eller vad det nu är ska hugga eller riva. Efter det plockade idioten upp katten och bad oss dra åt helvete... Nu blir det polisanmälan!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-12 13:18
Familjeliv. Lägg av med tramset "troll", "trollskog" eller "trollmor". Jag har liksom inte tid att sitta här och leka!