• Rhia

Gravida I Gävle/Valbo/Sandviken BF 2016?

Hej! Jag undrar om det finns flera som är gravida i närheten av Gävle, Valbo eller Sandviken som skulle vilja starta en grupp för att prata, tipsa, umgås osv Glad

Jag skulle gärna vilja hitta någon/några för att umgås, träna eller promenera.

Jag är 30 år, väntar mitt första barn och är i vecka 16. BF 3/7 Skrattande

• Svar på tråden Gravida I Gävle/Valbo/Sandviken BF 2016?
  • E87

Hur är det med er tjejer?

Vi åkte till Sthlm på kub i veckan. Allt såg bra ut och det va helt fantastiskt att se bebisen där inne :)

• skogstjejen19

Misstänker att jag inte har svarat :/ illa

Jag bor ut mot hedesunda :)

E87 skrev 2016-01-19 14:08:00 följande:

Grattis! Vart i Gävle bor du? Vi bor i stigslund.

• Ramiz

Åhhh vad kul med flera! Grattis till er alla :)

Är relativt nyinflyttad till Lite utanför Sandviken och är gravid i V.25 med mitt första barn :)

Jag har en fejjangrupp, det är 7 medlemmar där. Gruppen är inte aktiv, utan det kommer några inlägg lite då å då... Så dom som vill får gärna gå med :) Jag Själv är inte aktiv på fl..

Jag är gärna på för att träffas :)

• carpediemo

Hej! 
    Kul med människor från Gävleborg, hoppas att tråden fortfarande är igång :)

Jag gravid i vecka 9 och illamåendet är som värst på morgonen, är ibland svårt att få i sig frukosten. Tycker det blev värre i helgen och nu idag.
    Lika så med svajande känslor. 

Annars är jag bosatt centralt i Gävle och är 27.

Hoppas att någon mer bor i närheten så man kanske kan träna/motionera tillsammans eller bara göra något ändå.
    Det är svårare att motivera sig själv.

• Liidich
    carpediemo skrev 2016-02-29 15:33:37 följande:

Hej! 
    Kul med människor från Gävleborg, hoppas att tråden fortfarande är igång :)

Jag gravid i vecka 9 och illamåendet är som värst på morgonen, är ibland svårt att få i sig frukosten. Tycker det blev värre i helgen och nu idag.
    Lika så med svajande känslor. 

Annars är jag bosatt centralt i Gävle och är 27.

Hoppas att någon mer bor i närheten så man kanske kan träna/motionera tillsammans eller bara göra något ändå.
    Det är svårare att motivera sig själv.

Hej Vad roligt, Grattis!
    Jag är 28 år och bor också centralt :p men är i vecka 28. Så där du är nu med illamående och oron det har vi alla varit :) men blir det värre så gå till doktorn så får du medecin för illamåendet.

Jobbar du och så eller är du hemma?

Jag går gärna promenader nu och sen när barnet är fött. :) eller ses.

Är med i en facebook grupp för oss i gävleborg som ska ha barn 2016 :)

// linda
  • skogstjejen19

Är fbgruppen låst och hemlig?

Liidich skrev 2016-03-01 07:03:38 följande:

Hej Vad roligt, Grattis!

Jag är 28 år och bor också centralt :p men är i vecka 28. Så där du är nu med illamående och oron det har vi alla varit :) men blir det värre så gå till doktorn så får du medecin för illamåendet.

// linda

• Liidich
    skogstjejen19 skrev 2016-03-01 17:35:23 följande:

Är fbgruppen låst och hemlig?

japp den är hemlig.
  • carpediemo
    Liidich skrev 2016-03-01 07:03:38 följande:
    Hej Vad roligt, Grattis!

// linda
    Hej!
    Kul med svar och någon som bor i närheten.
    Förlåt för segt svar men datorn krånglar så skriver via mobilen nu så får se hur det blir...

Jag är för det mesta hemma.
    Du då? :)

Tack för tipset med illamåendet!
    Hoppas bara det lägger sig snart nog.
    Hur känns graviditeten för dig just nu?

Angående med gruppen på Facebook, (såg att den var hemlig) hur kan man gå med i den isåfall?
  • Ramiz
    carpediemo skrev 2016-03-01 20:51:12 följande:

Hej!

Förlåt för segt svar men datorn krånglar så skriver via mobilen nu så får se hur det blir...

Angående med gruppen på Facebook, (såg att den var hemlig) hur kan man gå med i den isåfall?

Skicka ett privat PM till mig här med namn på dig, så lägger jag till dig :)
  • Liidich
    carpediemo skrev 2016-03-01 20:51:12 följande:
    Hej!

Aha jag jobbar just nu men får gå hem i April så då har jag all tid i världen :) Då kan vi hitta på nått.

Jo nu känns det bra, jag mår bra!
    Ibörjan kräktes och mådde illa hela tiden ont i ryggen och super trött men hoppas det blir bättre för dig!

Ja du såg att hon hade svarat dig ang. facebook. :)

/linda
  • Mikcal

Hej!

Jag är 22 år och väntar mitt första barn, är gravid i v 14 (13+3) och är bosatt i Gävle tillsammans med min sambo.

Kul att hitta en grupp för Gävle/Sandviken då jag knappt känner några här, speciellt inte som är gravida då jag flyttade hit för 2 år sedan :)

• Liidich
    Mikcal skrev 2016-03-03 17:02:34 följande:

Hej!

Jag är 22 år och väntar mitt första barn, är gravid i v 14 (13+3) och är bosatt i Gävle tillsammans med min sambo.

Kul att hitta en grupp för Gävle/Sandviken då jag knappt känner några här, speciellt inte som är gravida då jag flyttade hit för 2 år sedan :)

grattis och välkommen gå med i fb gruppen står lite högre upp hur du kommer med :p

/linda
  • Ramiz
    Sandra_84 skrev 2016-03-25 14:19:58 följande:

Jag bor i Hofors, är 31 år och väntar vårt första barn. :)

Grattis :)

Du får gärna gå med i fejjangrupper som är låst och hemlig :) Skicka då ett PM till mig med ditt namn å vad du har för profilbild (om du har ett vanligt namn :) )
  • E87

Hej,

Hur går det för er tjejer? Har alla redan fått?

Vi fick en lite kille i torsdags i v 33+4. Vi ligger nu inne på neo men mår alla bra :)

Svar på tråden Gravida I Gävle/Valbo/Sandviken BF 2016?