• Blåsippan84

finns familjeliv som "app" till samsung?

Håller på och ska byta mob. Sökte på familjeliv på nya mob men där dyker bara gravid appen upp. Har iPhon nu. Flera av mina "favorit" appar som jag ej finner där :(

• Svar på tråden finns familjeliv som "app" till samsung?
  • Farfallos

För hemsidor så behöver du ingen app om sidan är vettigt ihopsatt. Och FL fungerar ju enormt bra i mobilen relativt i datorn, behöver du verkligen installera en app?

...och skulle det finnas en så är den knappast anpassad till Samsung, utan i så fall till Android.

• Nenne666

Jag har iPhone och har en app till fl. Men jag skiftar mellan en äldre version av fl som jag lagt till på min display och appen. Jag använder appen mest, trots att jag tycker att den är värdelös på hur många plan som helst. Men jag slipper förstora bilden som jag måste göra i den äldre versionen av fl.

• EnAnonumius
    Blåsippan84 skrev 2016-01-19 11:09:40 följande:
    Håller på och ska byta mob. Sökte på familjeliv på nya mob men där dyker bara gravid appen upp. Har iPhon nu. Flera av mina "favorit" appar som jag ej finner där :(
    Samsung använder Android som operativsystem i sin telefon.

I stället för app (som funkar fortfarande) så har familjeliv i stället bytt över till en s.k "Mobilsite" som man går in i via telefonens webbläsare och är anpassa till att funka på både Android och iOS.

http://www.familjeliv.se/forum/thread/73516831-mobilsajten
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden finns familjeliv som "app" till samsung?