• bellissimo

molvärk och tandilning väldigt tidigt??

Nån som känt ilningar i tänderna i väldigt tidig graviditet...v3-4? Likaså molande mensvärk.....väntan på bim är ju sååå jobbig ;)

• Svar på tråden molvärk och tandilning väldigt tidigt??
  • bellissimo

Detta är min 3 grav isf så jag är väl medveten om hur det kan vara...bara nyfiken om någon känt nått sånt då jag läst om det förut. små trist stämning i svaren...jag är inte puckad haha

• The one in Blue

Tycker också det var väldigt trist ton i svaren. Tänderna blir könsligare under graviditet (enligt min tandläkare) och jag fick då i alla fall ilningar under min, vilket jag aldrig haft tidigare.

Men för att svara på din fråga TS så tror jag att det är lite för tidigt för ilningar. Jag fick det mycket senare. Tror inte din emalj skulle påverkas så snabbt. Men det där med molvärk vet jag inget om.

• bellissimo
    The one in Blue skrev 2016-01-19 16:28:49 följande:

Tycker också det var väldigt trist ton i svaren. Tänderna blir könsligare under graviditet (enligt min tandläkare) och jag fick då i alla fall ilningar under min, vilket jag aldrig haft tidigare.

Men för att svara på din fråga TS så tror jag att det är lite för tidigt för ilningar. Jag fick det mycket senare. Tror inte din emalj skulle påverkas så snabbt. Men det där med molvärk vet jag inget om.

Tack snälla...molvärken i magen vet jag ju är både mensvärk eller grav symtom....och brukar inte heller känns såhär i tänderna....man analyserar ju lite för mkt ibland ;)
  • Fia 28
    bellissimo skrev 2016-01-19 16:32:58 följande:
    Tack snälla...molvärken i magen vet jag ju är både mensvärk eller grav symtom....och brukar inte heller känns såhär i tänderna....man analyserar ju lite för mkt ibland ;)
    Jag är inne på dag 9 med molvärk nu och bim är troligtvis på torsdag, så vet fortfarande inte om jag ska vänta på mens eller om jag är gravid. 

Sist jag var gravid fick jag molvärk redan i vecka 3-4.
Svar på tråden molvärk och tandilning väldigt tidigt??