• Anonym (Jobbig brud)

    Min tjej kritiserar mig för tråkiga sms och att jag inte kan göra flera saker samtidigt

    Nu har jag fått nog! Min flickvän ska alltid Gnesta och tjata, medan hon håller på och sysslar med annat. Och hon kallar mig konstig som inte kan göra olika saker samtidigt. När jag håller på med datorn, inte fan kan jag hålla på och snacks med henne då! Hon förväntar sig synkat ska kunna göra samma sak bara för stt hon har någon jävla specialförmpga stt kunna göra flera saker samtidigt.

    Och sen när man skriver sms till henne "vad gör du?" Då ska hon skriva en lång historia om vad hon gör. Sen när hon frågar vad jag gör så skriver jag "kollar tv." eller dyl. Och då blir hon sur och säger att jag har tråkiga sms?!? Vad fan. Vad vill hon synkat ska skriva? Kanske "jo, jag har på mig jeans och sitter på den grå soffan och har båda fötterna på marken, det kliar lite i höger öga med det ärgnings problem. Jag tittar på ett program som heter how i met your mother...guuuuud vad de är roligaaaaa"

    Varför ska jag behöva få skit för det här?

  • Svar på tråden Min tjej kritiserar mig för tråkiga sms och att jag inte kan göra flera saker samtidigt
  • Anonym (Omg)

    Herre jävlar vilka aggressionsproblem du verkar ha, stackars tjej

  • Teddis

    Testa att ge henne lite bekräftelse, tar bara ett par ord om du skriver sms. Du kanske tar henne lite bokstavligt.

Svar på tråden Min tjej kritiserar mig för tråkiga sms och att jag inte kan göra flera saker samtidigt