• Anonym (Misstag)

Gjorde ett stort misstag i lördags

Jag är så jävla ledsen. Min tjej fyllde år förra helgen och jag sa då att hon får välja vad hon vill som jag ska köpa. Vi går in i en väskbutik och hon väljer en sån här mickle kosh väska. Går till kassan och tappar hakan när butikskärringen säger "då blir det 8700 kr". Sätter i kortet och betalar....

Asså...fyfan vad dyrt. Såhär mycket ville jag inte betala! Nu kan jag inte säga till enbär stt lämna tillbaka väskan. Pinsamt ju. Men...ändå, e ändå ledsen.. Vad ska jag göra :(?

• Svar på tråden Gjorde ett stort misstag i lördags
  • Anonym (ojj)

Tur att hon inte valde gussi, padda, armarrrni eller något dyrt Drömmer

• Anonym (Z)

Dumpa tjejen!! Vilken jävla golddigger.

• Anonym (Hmm)

De brukar ligga runt 3000 ja, min kille frågade mig om jag ville ha en sån när vi var ute o handlade, jag tackade nej..

• Pkb
    Anonym (ojj) skrev 2016-01-22 15:13:54 följande:

Tur att hon inte valde gussi, padda, armarrrni eller något dyrt 

HAHAHAHAHA
  • Anonym (L)
    mamaleona skrev 2016-01-22 08:15:29 följande:

Första jag tänkte då jag läste inlägget var att VEM väljer en så dyr produkt, seriöst...okej, om hon VET du är halvmiljonär, men hon vet ju (antagligen) din ekonomiska sits - o då VÄLJER man inte en sådär dyr tingest om man har det rätt ställt innanför öronen. NEVER. Hade aldrig kommit på tanken heller....

Hahahah du skämtar va? Halvt miljonär för att köpa en trashig väska av M kors? Ja jag säger då det... Att hon valde det sketna fjortismärket tyder på att hon har dålig smak. Jag hade dumpat henne av den anledningen ts. Och du borde se över din ekonomi om du inte ens har råd med en sådan väska, herregud.
  • Anonym (B)
    Anonym (ojj) skrev 2016-01-22 15:13:54 följande:

Tur att hon inte valde gussi, padda, armarrrni eller något dyrt 

Haha! Jag måste snarast besöka sjutti på schuttis och kolla om de har padda väskor.

!

Jag måste ha!!!
  • StarTrust

Är hon vettig lämnar ni tillbaka väskan!

• Anonym (hm)

Köp Louis Vuitton istället så kan vi börja snacka riktig ångest.

• Asirna

Låter som din flickvän är väldigt omogen eller  utnyttjar dig på pengar om hon nu gör så ofta.

Det du skulle ha gjort är att vara vuxen o säga, tyvärr men det där kostar för mycket för mig, även jag hemskt gärna hade velat ge den till dig.

Så, antingen försöker du prata med henne o säger att det tyvärr var för mycket pengar och att du inte har råd att låta henne behålla väskan, köpt något annat till henne som smycke eller något.

Om min partner hade sagt så till mig hade jag ALDRIG valt något över 500 kr ens, det hade han själv fått säga då i så fall.

• Anonym (troll)

Fast ts trollar ju, eftersom en Michael Kors väska ligger mellan 2000 och 4000kr

• Anonym (malva)

Jo fast nu var det ju mickle kosh.

Anonym (troll) skrev 2016-01-23 11:41:00 följande:

Fast ts trollar ju, eftersom en Michael Kors väska ligger mellan 2000 och 4000kr

• Anonym (hahh)
    Anonym (malva) skrev 2016-01-23 15:32:46 följande:

HAHAHAAAAAS
  • Gunilla1957
    Anonym (malva) skrev 2016-01-23 15:32:46 följande:

• Anonym (Ummm)

Alltså, Michael Kors har lite billig klang här i USA eftersom han sålde på Target för billig penning förut.

• Anonym (B)
    Anonym (troll) skrev 2016-01-23 11:41:00 följande:

Dessutom är det rea just nu...
  • Anonym (eee)
    Anonym (Ummm) skrev 2016-01-23 16:20:24 följande:

Alltså, Michael Kors har lite billig klang här i USA eftersom han sålde på Target för billig penning förut.

Jo, här i Sverige också...
  • Anonym (B)

^

Ja, men funkar som skolväska för tonårstjejer.

Svar på tråden Gjorde ett stort misstag i lördags