• Anonym (Hannes)

Öppna dörren i morgonrock

Hej. Vad tycker ni, är det okej att öppna dörrn på ett hotell när roomservice kommer i morgonrocken?

• Svar på tråden Öppna dörren i morgonrock
  • Anonym (D)

Aldrig att jag skulle öppna dörren om roomservice knackade på och personen endast var iförd morgonrock.

• Ellindra

Alltså inte personalen i morgonrock utan jag. Eller vad menar du? Förstår inte ditt inlägg

Anonym (D) skrev 2016-01-24 19:50:04 följande:

Aldrig att jag skulle öppna dörren om roomservice knackade på och personen endast var iförd morgonrock.

• Bananen
    Anonym (D) skrev 2016-01-24 19:50:04 följande:

Jag håller med. Nån måtta får det va!????
    Det blir alltid värre framåt natten
  • Bananen

Det här med att smileysar blir frågetecken.....

Det blir alltid värre framåt natten
  • Coccolina
    Ellindra skrev 2016-01-24 20:00:37 följande:

Alltså inte personalen i morgonrock utan jag. Eller vad menar du? Förstår inte ditt inlägg

Din TS är skriven med syftningsfel så det som står är faktiskt att du undrar om man skulle öppna dörren ifall personalen bar morgonrock....... Inte ifall man skulle öppna dörren i morgonrock om personalen knackade... 
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Coccolina

Och som svar på frågan, ja jag skulle öppna dörren iklädd morgonrock... Det är inget konstigt i det!

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Dixie

ja - visst skulle jag öppna dörren om jag har morgonrock på!

• Pmsmamma

Det är ett kul syftningsfel, men man fattar vad du menar! Svar ja. Jag skulle kunna öppna i morgonrock, men inte om jag hade knullrufs dessutom...

Svar på tråden Öppna dörren i morgonrock