• jontarocks

Billiga priser och erbjudanden

Tja! Jag heter Jonathan och vill gärna lära mig att handla mer effektivt då jag lätt blåser för mycket på dyra grejer varje månad. Dyra grejer som inte behöver kosta så mycket egentligen. Tror att många känner igen sig där. Därför jag startar tråden.

Den här tråden är till för alla som har spartips i form av billiga erbjudanden gällande vardagsshopping! Ingen reklamspam på denna sida dock tack. Bara tips på billiga grejer i vardagslivet!

Exempelvis - Temporära prisnedsättningar på bra-att-ha grejer eller allmänt billiga vardagsföremål!

Ha det najs! Cool

/Jonta 

• Svar på tråden Billiga priser och erbjudanden
  • IsDimma

Jag tipsar om sidan dx.com. Dom har mycket roliga saker till bra priser. Lång leveranstid men ändå.

• jontarocks

Jo, jo visst! Men nånstans måste man börja Blev fan taggad på spartips nu alltså! Gillar dx.com, men den verkar sälja i pund. Brukar vara lite skeptisk till detta. Någon som beställt produkter utomlands nån gång? Brukar det funka bra?

• jontarocks

Hittade ett riktigt bra pris för ny smartphone. Sökte på prisjakt och såg att Elgiganten sålde Google Nexus 5X för 3 890. Dagen efter hade Google sänkt telefonen mer. Nu kostar den 3 700 om man köper via googles hemsida. Mycket pengar kanske, men billigt som fan för just den telefonen! :-P

store.google.com/product/nexus_5x

Vad tycker ni? Billigt, dyrt? Jag gillar det iaf

• Aniiee
    jontarocks skrev 2016-01-28 09:23:47 följande:

Jo, jo visst! Men nånstans måste man börja Blev fan taggad på spartips nu alltså! Gillar dx.com, men den verkar sälja i pund. Brukar vara lite skeptisk till detta. Någon som beställt produkter utomlands nån gång? Brukar det funka bra?

Aldrig handlat från dx, men jag HAR handlat från amazon uk, us och jp, yesasia, diverse manga- och seriebutiker online och diverse special-klädesbutiker (såna som säljer kläder med film- och speltryck, bla shirtpunch, bioware store, jinx och thinkgeek). Det är aldrig några problem, så länge man vet vad man gör. Man får gå igenom checklistan på säkra sidor först.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • jontarocks
    Aniiee skrev 2016-01-31 19:11:02 följande:
    Aldrig handlat från dx, men jag HAR handlat från amazon uk, us och jp, yesasia, diverse manga- och seriebutiker online och diverse special-klädesbutiker (såna som säljer kläder med film- och speltryck, bla shirtpunch, bioware store, jinx och thinkgeek). Det är aldrig några problem, så länge man vet vad man gör. Man får gå igenom checklistan på säkra sidor först.
    Ok. Tack Aniie. Brukar frakten gå fort om man handlar på Amazon. Eller tar det lång tid? Vilken Amazon tycker du är bäst?
Svar på tråden Billiga priser och erbjudanden