Ultraljud idag vecka 7-8 men INGET FOSTER syndes!!!
Bokade tid för ultraljud idag för jag haft konstigt ont länge...typ som molnande kraftigt mensvärk till o från.... Jag hade sån värk för några år sen när ja hade en jätte cysta som växte på min ena äggstock så blev orolig att den hade kommit tebax men de kunde även va livmodern som streta o drog pga av graviditeten sa barnmorskan när jag ringde o ville koööa mej... Enligt barnmorskan e ja gravid i vecka 7-8.... men idag när ultraljudet gjordes så hitta hon ingen gravilitet elr nå hjärta som slog. Gravilitet testet visade starkt plis samt blodprovet högt innehåll av gravid hormoner elr va man säger.
Blev sedan iväg skickad till gyn akuten o undersökt där men dom hitta heller inget.......o dom dom verkade inte kuna se nå på äggledarna heller...inte var dom såg iaf :( va lite svårt o se sa dom.
Dom trodde de va tre saker:(
antigen har de dött i magen o de e missfall på gång men har inte bödit elr haft konsyoga flytningar elr sådär ont...
elr så trodde dom att graviditeten satt sig fel o växer på äggledaren!???? Utomhavenskap elr va kallas de!????? Men har ju inte ont elr blöder...
.. de tredje kunde va en mkt tidig graviditet o de va därför man inte såg nån bebis men mensen började 7dec ju:/ o blodprovet visa ganska högt gravid hormon så kan de inte va en tidig gravilitet utan nåt som gått snett ???? de var vad dom sa.....
Så nu ligger ja hemma o skulle vila o ta de lugnt o får ja blödningar elr ont ska ja åka åka in akut:/ annars ska ja in efter helgen på nytt ultraljud o nytt blodprov för o se om gravid hormonet stigit elr sjunkit :/
Ush e så ledsen. Nån som haft nån såm där Utomhavenskap graviditet ?? :/ de va de dom trodde men ej helt säkra:(