• Moorii

Gravida i vecka 18 - 22 Göteborg

Hej på er!

Jag är nu gravid i vecka 18 och känner att trots att jag sitter och läser och skriver med folk här på familjeliv, så saknar jag någon att bolla med irl. Så nu undrar jag om det finns någon som är i någorlunda samma ställe i graviditeten här i Göteborg som har lust att träffas på en fika ibland eller så? Kanske kan man byta tips, råd och erfarenheter? Hade varit roligt!

• Svar på tråden Gravida i vecka 18 - 22 Göteborg
  • Liten2016
    Moorii skrev 2016-02-07 15:26:00 följande:

Hej på er!

Jag är nu gravid i vecka 18 och känner att trots att jag sitter och läser och skriver med folk här på familjeliv, så saknar jag någon att bolla med irl. Så nu undrar jag om det finns någon som är i någorlunda samma ställe i graviditeten här i Göteborg som har lust att träffas på en fika ibland eller så? Kanske kan man byta tips, råd och erfarenheter? Hade varit roligt!

Vi har en hemlig facebook-grupp för oss som ska ha barn i sommar i Göteborg. Så intervallet är inte lika litet som du efterfrågar, men det är ändå trevligt. Vi har inte träffats IRL ännu. Men det tror jag att vi har tänkt göra framöver. Om du vill bli inbjuden så får du skicka din mejladress till mig i ett PM.
Svar på tråden Gravida i vecka 18 - 22 Göteborg