Galonställ
Söker med ljus och lykta efter galonställ i storlekarna 140 och 146/152 men verkar inte vara lätt och få tag på, använder inte större barn det längre?? Tacksam för tips var det kan tänkas finnas.
Söker med ljus och lykta efter galonställ i storlekarna 140 och 146/152 men verkar inte vara lätt och få tag på, använder inte större barn det längre?? Tacksam för tips var det kan tänkas finnas.
Hittar bara galon upp till 130
Kanske inte galon, men dock regnstall upp till 170cl: www.ellos.se/ellos-kids/regnstall-med-reflex/457842&Ns=RankValue7|1&Nao=11&selArt=511761&pr=0C1B2S3T
I denna traden tipsar de om frilufts/fiskeaffarer: www.familjeliv.se/forum/thread/67734446-galonbyxor-i-stl-158-170-i-ok-pris-klass
Lindex regnbyxa: www.lindex.com/se/barn/flick-128-170-cl/ytterplagg/6370364/Regnbyxa/
Polarn & Pyret's skalbyxor (inte galon men kanske samma funktion?): www.polarnopyret.se/skalbyxorbarn-60292025-483-1
Minns att vi kopte pa Kapp Ahl for ett antal ar sedan, men de var 134/140.
Har inte didriksons då?
På Lekmer har de Celavi i stl 140. Större än så tvivlar jag på att du hittar galonkläder.
Min 9-åring använder inte galonställ och jag kan inte säga att jag har sett galon hänga på barnen i klassens hyllor heller.
Vanligt regnställ är nog vanligare.
Min 9-åring använder inte galonställ och jag kan inte säga att jag har sett galon hänga på barnen i klassens hyllor heller.
Vanligt regnställ är nog vanligare.
Javisst, jag förstår, men det verkar vara svårt att hitta.
Ja inte verkar det lätt
Har inte didriksons då?
Saknar Fortfarande 146/152
Vår äldsta (11) har den storleken från Ica maxi
Gallon och regnställ är ju samma sak, förutom att med gallon så kan du sitta i en vattenpöl under en längre stund, utan att bli blöt. Fast hur många stora barn leker som små barn gör? - Det borde räcka med vanligt regnställ.