Aniiee skrev 2016-02-15 22:29:51 följande:
Jag uttrycker mig kritiskt mot feminism och feministiska idéer stup i kvarten. Jag har även varit väldigt religionskritisk (mot alla religioner), jag har ifrågasatt både det ena och det andra och jag har till och med anmält oegentligheter, från felkategoriseringar till, tja... inte dödshot, för det har jag aldrig sett några, men både reklam, hot, utlämning av personuppgifter (doxxing), och diverse tillmälen.
Jag har aldrig, ever blivit avstängd, och ytterst, ytterst sällan får jag "avslag" på anmälningar. Även jag har "armbågat mig in" och tagit den plats jag anser mig behöva på Familjeliv. Jag vet att jag är extremt synlig på forumet, goes with the territory om man vill vara närvarande i och påverka debatten och sidan, och jag har tagit mig dit. Det fick jag inte genom att gapa som en fågelunge och förvänta mig stekta sparvar.
Jag tvivlar extremt på att det är ledningen och moderatorerna som du har emot dig. Jag tror att det är DIG du har emot dig. För jag är knappast deras gullegris, men jag har klarat mig ändå.
Så, nä. Du låter faktiskt mest som en offerkofte-feminist..... "Mamma! De är dumma när jag inte gör något jag borde för att få som jag vill, lös det åt mig!"
Men vad vet jag. Jag är kanske sidans gullegris, som inte kan göra fel i deras ögon..... De tjänar i alla fall knappast pengar på mig....
Det kan ju vara så att du har lättare att passera sållet för att du "är kvinna".
Om du är det i praktiken eller inte spelar inte så stor roll eftersom ditt användarnamn uppfattas som att du är en kvinna.
Jag har blivit avstängd flera gånger med konton som jag knappt ens använt, utan förvarningar och utan att ge mig in i särskilt kontroversiella diskussioner. Så det där stämmer inte.
Om man vill vara säker på att inte bli avstängd från Familjeliv, få trådar raderade (de raderar friskt bort trådar som anses "opassande") eller inlägg bortplockade så gör man säkrast i att aldrig bli medlem överhuvudtaget.
Riktigt jobbigt är det om man precis knåpat ihop en lång, genomarbetad tråd där man seriöst vill diskutera någonting och så får den tråden bara ligga uppe tio minuter innan den "försvinner", numera sker det helt utan förvarning.
Det är som om att alla trådar som inte handlar om Familjelivs standardtugg blöjbyten, mens, "nu är SD störst", "varför vill hon inte ha sex" mm inte är välkomna här.