Sabos ex förstör vårt liv
Hel. Jag behöver skriva av mig om min sambos galna ex. De har två småbarn och hon använder barnen för att förstöra. Min sambo har varit så korkad att han låtit henne hållas.
Min sambo skaffade barn med en galen tjej han bröt med. Han ställde upp för barnen, men ville inte ha en relation med sitt ex. Hon använde barnen redan då och sa att han inte skulle få ha dem om han inte hjälpte henne ekonomiskt, körde runt på henne osv.
När vi träffades så flyttade jag in ganska omgående. Vi blev kära och hade det jättebra ihop. Efter två månader så krävde hans ex att barnen skulle bo hos oss var kan kan helg. Min sambo blev glad, o jag som inte visste att han hade barn(!!!) Blev lite chockad och besviken för jag ville inte träffa någon som hade barn innan.
Iallafall så flyttade barnen in hos oss, vi gjorde iordning två fina rum till dem. Men det kändes ju konstigt att bli en familj där alla är främlingar. Barnen kände ju inte mig, o plötsligt skulle de bo varannan vecka hos sin pappa de bara träffat ibland, och hans nya tjej! Men jag vill ju stötta sambon och gick med på detta. Efter tag tag började hon bråka om diverse saker. Vi skulle betala massa kläder hon köpt. Hon skickade med prislappar i kuvert och skrev hot om, ifall sambon vägrar betala så ska hon ha barnen på heltid. (Min sambo hade knappt slutat betala underhållet )
Hon som smsade också och tjatade om skjuts. Men jag sa då till min sambo att nu har du mig, och då är det slutskjutsat på henne. Hon blev galen. Började sluta ta emot barnen när det var hennes vecka. Vi skulle ha barnen mest, för hon haft dem så mycket innan. Vilket vi gladeligen hade.
Efter något år blir jag gravid. Min sambo blir lycklig för detta or första gången han fick välja att skaffa barn. Så han kände att äntligen kunde han få vara med från början med en tjej han älskade.
Hoten och penga kraven haglade in från hans ex. Barnen o vi kämpade med vardagen och att få barnen att lyssna på oss vuxna. Tillslut fick jag nog och tog ett av hennes samtal till sambon, och sa att nu räcker det med bråk. Tänk på barnen och sluta bråka med oss. Hon skäller ut mig, såklart. Men vi bestämde tillslut att jag skulle vara en slags medlare mellan sambon o hans ex.
Jag o sambons ex började kunna göra dialog utan att hon skrek o blev galen. Det kändes som att allt kunde bli bra. Vi bestämde att när Bf kom skulle hon ha barnen hos sig ett par dagar så jag fick lugn o ro eftersom det är mitt första barn. Men när dagen kom så struntade hon i mig. Då insåg jag att hon spelar fulspel. Hon stängde av sin mobil och vi fick be min sambos släkting ta barnen så vi kunde komma iväg till BB.
När väl min bebis är med oss påvög hem. Har hon smsat 1800 sms där hon skriver att vi är sjuka i huvudet som ska lämna bort hennes barn till henne, på våran vecka. Att hon hatar, och slå döda min sambo. Jag var ful, äcklig och en blåst hora . Så vi hade barnen såklart. Det var kaos. Jag mådde så dåligt och ville att min sambo skulle polisanmäla henne. Hon ringde o la på, hela tiden. Mailade tusentals mail. Smsade 50 sms till mig minst. O minst 50 till min sambos pappa.
Hon terroriserade oss hela tiden. Och nu är min bebis ett halvår, och hon har fortfarande inte slutat upp. Jag tog min lille och flyttade upp till min hemstad för jag avskyr henne så mycket att jag klarar inte ens av barnen. För de är mammas barn och det är så jobbigt att ha en häxa efter sig, samtidigt som man måste fostra hennes BORTSKÄMDA, men älskade troll.
Hon förstörde allt.
När hon fick veta att jag flyttat så kör hon med massa spel. Hon kontaktar sambons släktingar o ber om pengar. Hon skyller hela sin ekonomiska sits på min sambo. Hon vägrar leva sitt eget liv. .
Hon har smsat mig när min sambo inte ville svara, o hotade om underhållet nu. Han mår dåligt o han bestämde att hon skulle ha barnen hela tiden, tills han mår bra igen. Inte en lätt begäran, eftersom hon då passar på att suga honom på varenda krona han har.
Hade hon bara varit en normal, lugn person så kunde vi varit vänner. Något jag sa till henne. Men hon är så rabiat, så ingen orkar med henne.
Hon har därför inga vänner. O vaknar mer än gärna från jobbet. Skolan har ringt flera gånger hennes veckor och undrat om min sambo vet vart barnet är.
Hon är så jobbig och jag vill bara få ut henne ur vårt liv, helt. jag har hellre barnen heltid, ön att ha varannan vecka, för det går inte att ha barn med ek sådan människa. Hon vill enbart förstöra och barnen drabbas ju, för de får inte tid med sin pappa nu, och de går inte leka med sina sprillans nya xbox o ja, allt va de fått i julklapp.
Jag förstår inte varför hon inte kan släppa min sambo... jag är också orolig eftersom han skjutsade på henne i början när vi var ihop om de har något ouppklarat. Hon skrev sms där hon berättade att min sambo kontaktat henne mitt i natten. Min sambo nekar såklart... Hon har även påstått att han sagt att hon bara slå ringa när han or på jobbet för jag blir svartis.. medan han sagt att hon ringt o trakasserat honom varje dag på jobbet....
Min sambo har också stora problem med sig själv, depression och aggressionsproblem. och jag tror det beror helt på henne och att vår ekonomi inte varit på topp. Hon suger kusten ur alla som hon har kontakt med.
Jag funderar på ifall jag ska göra en anmälan, och försöka få kontaktförbud. För 1800 sms för att jag o hennes ex fick en son, det är ju inte normalt! O att hon aldrig slutar tjata om pengar och slå använda barnen för att få sin vilja igenom. Jag orkar inte med situationen hon och min sambo skapat.
Min sambo borde satt mer foten. Men han gjorde aldrig det, och har inte gjort det ännu.
Jag är arg på honom för detta. Vi skulle ju ha beboslycka. Men hon förstörde det. O det gjorde hon mer än gärna.
Usch, hon är en sån orm. hon skämmer bort o lever för sina barn, vad jag sett iaf. Men jag avskyr henne mer än någon annan på jorden...