• Catzie

illamående och klump i halsen, äter konstant

Jag mår illa och har en känsla av en klump i halsen sedan en vecka tillbaka ungefär. Mår illa från förmiddagen tills jag somnar på kvällen. Det lindras när jag äter, så jag äter hela tiden. Äter i sängen precis innan jag somnar t.o.m. Det går kanske 5-15 min efter att jag ätit innan jag börjar må illa och klumpen är tillbaka och jag måste äta igen. Har enorm hungerkänsla också. Har extremt mycket saliv och det "suger i kinderna" och funderar på om det är det som skapar själva illamåendet. Har BIM om 4 dagar och funderar på om det kan vara en ev. graviditet. Någon som känner igen sig alls?

• Svar på tråden illamående och klump i halsen, äter konstant
  • Torparfrun

Klart att det kan vara graviditet ifall den möjligheten finns! När vågar du testa?

Låter ju som att du är jättegravid!!

• Catzie

Jag ska testa närmsta dagarna om mensen uteblir. Men känns som väldigt udda tecken på graviditet och så tidigt om det skulle vara det..

• aerial

Jag mådde aldrig illa under min graviditet men innan jag plussade så var jag så himla hungrig! Och då låg jag ändå hemma sjuk så förstod inte vart hungern kom ifrån. Och vi försökte inte direkt bli gravida heller så jag kopplade inte att jag kanske kunde vara gravid förrän jag fick stenhårda och onda bröst.

• Torparfrun

Är det din första graviditet?

Nee inte är det väl för tidigt för symptom heller...

Svar på tråden illamående och klump i halsen, äter konstant