• Skrollan16

Jag vill ha en flicka se hit

Hej

Jag hartvå pojkar o vi längtar efter en liten till. Får jag bestämma innan önskar jag en flicka men när den väl bor i magen så älskar jag självklart en pojk lika mycket. Tror på PH värde. Någon som testat? Tips tack. Är det högt pH värde man ska ha? Kan man kolla va man har? Bisolvon mm funkade det för er???

• Svar på tråden Jag vill ha en flicka se hit
  • Minza83

Det mest "säkra" är att ha sex innan ägglossning, gärna några dagar innan ..
    Annars finns ju pgd..

• viseversa
    Minza83 skrev 2016-02-18 22:13:01 följande:

Annars finns ju pgd..

Exakt. Vi har tre flickor och alla tre blev till några dagar innan äl. Har även en son och med honom hade jag stenkoll på äl och hade sex på äl dagen. Men något säkert sätt är det inte. Men för oss stämde det.
  • Skrollan16

Oh tack det har jag läst men jag tycker der är så svårt att pricka in, om man mäter m sticka har man ju öl 3dagar??? Ska man mysa tre dagar innan första utslag på Stickan?? Nu kommer en små äcklig sak, varning. Man märker ju i trosan när äl varit är det den dagen det märks dom är äl dagen?förvirrad????

• Panda88
    Minza83 skrev 2016-02-18 22:13:01 följande:

Annars finns ju pgd..

Vi hade sex fyra dagar innan äl och fick en pojke så det behöver inte bli en flicka bara för att man gör det tidigare.
  • Skrollan16

Känns som en kombo av pH värde o innan äl är bra? Nån som kan förklara nä man ska testa om man har äl stickor?är det 4dsgar innan första utslag på stickorna?

• Skrollan16

Känns som en kombo av pH värde o innan äl är bra? Nån som kan förklara nä man ska testa om man har äl stickor?är det 4dsgar innan första utslag på stickorna?

Svar på tråden Jag vill ha en flicka se hit