• Naatish

Ni som haft blödning fast gravid

Hej..

Jag undrar bara ni som har fått en blödning då mensen skulle ha kommit men ändå varit gravida. Hur har blödningen sett ut? Hur länge varade den?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-20 10:07
    Någon???

• Svar på tråden Ni som haft blödning fast gravid
  • Mollan79

1:a graviditeten när jag var 19 så hade jag mensen som vanligt. Jag var i v 14 när jag förstog att jag var gravid. Eller rättare sagt, PAPPA förstog att jag var gravid haha

• Anateresa

Jag hade en s.k genombrottsblödning med mitt första barn, inget med nr 2.

Det var liksom en rödrosa flytning som blev mörkare och det höll i sig kanske 2-3 dagar. Helt komplikationsfri grav efter det.

• Naatish
    Anateresa skrev 2016-02-20 23:55:27 följande:

Jag hade en s.k genombrottsblödning med mitt första barn, inget med nr 2.

Det var liksom en rödrosa flytning som blev mörkare och det höll i sig kanske 2-3 dagar. Helt komplikationsfri grav efter det.

ahaa okej.. Hade du några andra symtom än de ??
  • Naatish
    Mollan79 skrev 2016-02-20 18:13:22 följande:

1:a graviditeten när jag var 19 så hade jag mensen som vanligt. Jag var i v 14 när jag förstog att jag var gravid. Eller rättare sagt, PAPPA förstog att jag var gravid haha

Så du hade inga andra symtom än de då eftersom du inte förstod att du var gravid förrän v 14 haha! eller din pappa hahah.. rolig historia faktiskt!
  • Naatish
    Naatish skrev 2016-02-21 01:15:03 följande:
    ahaa okej.. Hade du några andra symtom än de ??
    och när plussade du?
  • bill bo bag

wow jag trodde att jag var helt patetisk men efter ha läst lite random kvinno problem på den här sidan så vett man att det finns dem som är mycket mer patetiska.

"Ohh jag träffade en annan pälslös apa & vi skapade en till fuck apa tillsammans."
    grattis pöbel!

• Naatish
    bill bo bag skrev 2016-02-21 01:26:52 följande:

wow jag trodde att jag var helt patetisk men efter ha läst lite random kvinno problem på den här sidan så vett man att det finns dem som är mycket mer patetiska.

"Ohh jag träffade en annan pälslös apa & vi skapade en till fuck apa tillsammans."
    grattis pöbel!

Vad gör du här om du har sååååå mycket emot par som skaffar barn och vetifan vad mer. Ta din negativitet nån annanstans och jag hoppas verkligen du lyckas bli lite mer positiv inom snar framtid , för din egen skull. 
  • bill bo bag

Jag försöker bara förstå mig på den normala människan. Är det ett brott?

Jag kan inte förstå hur ni skulle kunna se något fint i att skapa mer liv bara för sakens skull. Jag som är 100% intellekt och 0% känslor kanske aldrig kan hoppas att förstå hur sådana simpla varelse funkar.

Svar på tråden Ni som haft blödning fast gravid