• elisabethjennifer

håller på att bli tokig :D

Hej hopp.. skriver hit i hopp om att nån kan lugna mej. :) vi har försökt med sambon bli gravida sen okt -15. I januari började en gammal herpes infektion (som varit latent i 9år!) att spöka. Mensen blev försenad 4 dagar men den var ej så riklig. Det som får mig att fundera om jag sen endå är gravid är mina bröst, de är ömma och känner att körtlarna är hårda. Testade denna månad även med ÄLtest i 7 dagar och ingen var positiv! :o skall jag vänta och se om tant röd kommer på besök eller vågar jag göra et gtest..? :) tacksam för svar

• Svar på tråden håller på att bli tokig :D
  • Amee91

Det skadar ju aldrig att köpa ett och testa :) När är BIM?

• elisabethjennifer

Det borde vara just vid månads skiftet :)

• Amee91

Då borde du ju haft ÄL i alla fall förra veckan, brukar du ha några symtom efter ÄL? Jag får t.ex. alltid ont i brösten dagen efter ÄL och det håller i sig fram tills mensen.

• elisabethjennifer

Nej, tidigare ha jag inte haft känningar, men sen januari ca 1 1/2 vecka före 'mensen' jag fick i början av feb har dom varit ömma om lite hårdare ????

• elisabethjennifer

Jag började använda direkt på 10de dagen efter senaste mensen(förra veckan) äl stickor, i 7 dagar och alla var negativa :) jag har clearblue hemma men ha int våga använda de ifall om att ja bara inbillar mej :D

• Amee91

Ja i värsta fall är det bara inbillning men har du tur så kan det ju va ett plus ändå! Testa imorgon :)

Svar på tråden håller på att bli tokig :D