• Immortal84

Gravida i Lund området...

Hej på er,

Jag är en kvinna i 31 års ålder och jag och min man väntar vårt första barn i juni 2016. 

Jag är hemma om dagarna då jag är tjänstledig från mitt jobb, då jag arbetar inom ett område där man utsätts mycket för hot och våld.

Jag är bara nyfiken om det kanske finns andra blivande mammor, som är hemma om dagarna? Som kanske vill ta en fika, en promenad eller kanske åka iväg och träna tillsammans? Eller bara rent av vill prata om det som faller en in? Skrattande

Tacksam för svar,
    Anna

• Svar på tråden Gravida i Lund området...
  • yeex

Åh, jag ska ha barn i oktober först, och ska flytta till lund/malmö i sommar, så jag kanske inte är till jättestor hjälp, men ändå. Hur mår du, har magen börjat synas? Längtar såå tills dagen den syns :)

• fantasilöst

Jag bor i Lund och väntar nr 2 om en månad. Jag tycker tiden går långsamt och vet att det kommer bli ganska ensamt som föräldraledig emellanåt också så jag har startat en acebookgrupp för oss som ska gå hemma i år och vill hitta på saker med el utan våra små.
    Gå gärna med om du har fb :)

https://www.facebook.com/groups/fledigalund16/

• Immortal84
    yeex skrev 2016-02-23 20:58:19 följande:

Åh, jag ska ha barn i oktober först, och ska flytta till lund/malmö i sommar, så jag kanske inte är till jättestor hjälp, men ändå. Hur mår du, har magen börjat synas? Längtar såå tills dagen den syns :)

Ja men det spelar ju igen roll om du får bebis i oktober :)
    Vi kan ju umgås ändå?
    Så spännande med flytt ner hit!
    Vart bor du nu?

Jag kommer ursprungligen från Gävle, flyttade först till Värnamo och studera i 2 år, sedan flytta jag vidare till Skåne år 2013 där jag nu bor med min man :)

Jodå jag är i V.25 så magen kommer mer och mer. Men får höra av rätt så många att jag inte är så stor för att vara i V.25 :)
    Jag har liksom inget att jämföra med om jag säger så :)
  • Immortal84
    fantasilöst skrev 2016-02-25 03:07:29 följande:

Jag bor i Lund och väntar nr 2 om en månad. Jag tycker tiden går långsamt och vet att det kommer bli ganska ensamt som föräldraledig emellanåt också så jag har startat en acebookgrupp för oss som ska gå hemma i år och vill hitta på saker med el utan våra små.
    Gå gärna med om du har fb :)

https://www.facebook.com/groups/fledigalund16/

Kan tänka mig att du tycker tiden går sakta nu när det närmar sig Obestämd
    Jag är nu i V.25 och är inte så stor ännu...så det går rätt så bra än så länge Glad
    Okej! Tack då går jag gärna med i den gruppen! Tack för svar.
Svar på tråden Gravida i Lund området...