• Anonym (Nyfiken men lite orolig)

Vi ska gå på Swingersklubb för första gången... Ge mig era råd och erfarenheter!

Hej.

Om en vecka ska jag och min sambo gå besöka en swingers-klubb för första gången. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Det kittlar min fantasi samtidigt som jag är rädd för vad som eventuellt kan gå fel. Jag har alltid varit svartsjuk och är rädd för att känna svartsjuka. Vi ska bara ha sex med varandra har vi bestämt men tänk om jag får för mig att han tänder mer på andra och eg skulle vilja ha dem... Jag är också rädd för att öppna dörrar jag inte kan stänga. Tänk om jag inte går igång på det som i min fantasi och han gör det eller tvärtom... Om allt går bra så hoppas jag på en busig och häftig kväll som blir vår egna lilla hemlighet... 

Några frågor till er som varit på klubbar tidigare. 

I baren och loungen...brukar människor vilja interagera med varandra där? Prata mycket osv. Vad pratar man om? Är det bara sex i fokus? 

Är det stort fokus på att vara så sexig som möjligt dvs "duger" en vanlig kvinna på 40 som gjort sig lite extra läcker för kvällen men som ändå har lite mage och rumpa...? Är alla snygga? 

Är det vanligt att folk "hoppar på en" och blir intensiva i att man ska ha sex tillsammans? 

Hur funkar det i allmänhet... Om jag ex står och väntar på min sambo vid toaletten kommer jag att ses som någon som ska "plockas upp" då? 

Snälla, hjälp mig här... Jag har tusen fjärilar i magen och vill vara så förberedd som möjligt... 

• Svar på tråden Vi ska gå på Swingersklubb för första gången... Ge mig era råd och erfarenheter!
  • Anonym (Nyfiken)

Ok, tack för snabbt svar.

Nja, jag har föreslagit det, hon är inte riktigt där än säger frugan. Verkar spännande, men vi är inga party människor o inte jätte sociala. Vi bor söderut så tyvärr träffar vi nog inte på varandra i Solna :)

• 100kgpappa

Kul både att du delar med dig, och att ni hade en bra upplevelse.

Vi har mycket erfarenhet av partnerbyte, men klubb har vi aldrig varit på. (närmaste är 20 mil bort)

Mannen gång skulle vara kul att prova. Gillar tanken på att slippa jaga och planera träffar på kontaktsidor, utan träffa människor på klubben som man kan ha sex med direkt, lite mer spontant.

Ska vi gå ska det definitivt vara en kväll med enbart par, eller par och singeltjejer.

• Anonym (Par)
    100kgpappa skrev 2016-03-08 22:36:24 följande:

Kul både att du delar med dig, och att ni hade en bra upplevelse.

Vi har mycket erfarenhet av partnerbyte, men klubb har vi aldrig varit på. (närmaste är 20 mil bort)

Mannen gång skulle vara kul att prova. Gillar tanken på att slippa jaga och planera träffar på kontaktsidor, utan träffa människor på klubben som man kan ha sex med direkt, lite mer spontant.

Ska vi gå ska det definitivt vara en kväll med enbart par, eller par och singeltjejer.

Har ni träffat alla par via kontaktsidor? Eller har ni även andra kanaler? Du ger intryck av att vara sympatisk i trådar här på FL, det vore inte förvånande om du blivit kontaktad av intresserade här t ex.
  • 100kgpappa
    Anonym (Par) skrev 2016-03-08 23:04:27 följande:

Har ni träffat alla par via kontaktsidor? Eller har ni även andra kanaler? Du ger intryck av att vara sympatisk i trådar här på FL, det vore inte förvånande om du blivit kontaktad av intresserade här t ex.

Genom kontaktsidor har vi träffat par, och tack för komplimangen, har dock inte fått erbjudande här inne mer än från ensamma killar.
  • Anonym (Man34)

Nån mer som kan dela med sig av erfarenheter gällande beteende o klädsel? Ska besöka CAE nu i november. 

• Hella17

Detta är ju spännande tycker jag att gå på den typen av club.
    Jag har själv aldrig varit på sådan, men är öppen för att testa.
    Funderar själv på massor av saker inför eventuellt besök i vinter. Inget bokat ännu...
    Jag och min partner använder gärna olika leksaker i vårt sexliv. Hur ses det på sådana saker? Någon som har med sig något litet?
    Gillar ju tex plugg. Är det något jag kan använda utan att någon tittar snett på en?
    Sen har vi gärna glidmedel då mina slemhinnor inte är vad dom tidigare varit. Kan man ha med sådant?
    Så många funderingar ????

• Anonym (Man34)

Precis! Vi har heller aldrig varit men är väldigt sugna på att testa. Har funderat på hur många som har analsex på sånna klubbar? Det är verkligen något som är återkommande i vårat sexliv så hade vart najs att göra det där också. 

• Anonym (Bizzi)

Jag går ofta på Swingersklubb. Fråga om det är något du vill veta.

• PorterPelle
    Hella17 skrev 2023-10-30 20:46:12 följande:

Detta är ju spännande tycker jag att gå på den typen av club.
    Jag har själv aldrig varit på sådan, men är öppen för att testa.
    Funderar själv på massor av saker inför eventuellt besök i vinter. Inget bokat ännu...
    Jag och min partner använder gärna olika leksaker i vårt sexliv. Hur ses det på sådana saker? Någon som har med sig något litet?
    Gillar ju tex plugg. Är det något jag kan använda utan att någon tittar snett på en?
    Sen har vi gärna glidmedel då mina slemhinnor inte är vad dom tidigare varit. Kan man ha med sådant?
    Så många funderingar ????

Det är helt ok och vanligt att ha med leksaker. Buttplug kan du se som vilket smycke som helst ;)
    På en del l ställen finns kraftfulla wands i olika rum som man kan låna, man drar på en kondom runt vibrator delen när man använder dem för hygienena skull. Piskor och bojor/kors brukar finnas men man kan ta med egna favoriter. Man kanske inte hinner använda apparater lika mycket som man tänkt men de kan ligga i omklädningsskåpet tills de behövs i så fall. Glidmedel finns ibland men ta med eget för säkerhets skull, trist om det är slut vid fel tillfälle. Fråga gärna om du vill veta mer, pm är öppet, eller här i tråden 
  • Anonym (Man34)

En beskrivning från start till slut på en kväll på en swingersklubb hade varit intressant så man får en bild av hela grejen. 

• Wattie

Vi går in, kollar klientelet, byter om, går till baren, pratar, flirtar lite kanske, går till relaxen, duschar, badar, hånglar, pratar med andra, går upp duschar, går runt och kollar i rummen, går till baren igen...

Klickar det med några så blir det först sex bredvid andra paret sedan kanske lite oralt, vi har inte sex med nya par första gången.

Går vi med tidigare bekanta så kan det bli byte/gruppsex.

• Anonym (Man34)

Okej låter najs👍

• Anonym (Man)

Jag va i december  på swingerklubb för första gången. jag va på PS , med två tjejkompisar. Helt underbart . såklart väldigt blyg i starten. Men det va otroligt trevliga människor där i alla åldrar. Trodde inte jag skulle våga men det blev trekant med min kompisar och en trekant med en annan kille. Tittade på andra Som knulla. En ung tjej låg och onanera för sig själv medan 5-6 killar titta på. 

Bada bubbelpool och njöt av allt som skedde runt omkring. Drack även några öl. ;)

Svar på tråden Vi ska gå på Swingersklubb för första gången... Ge mig era råd och erfarenheter!