• anonym08

Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)

Någon mer än jag som har äl inom dom närmsta dagarna och har försökt några månader?

Vore kul att följas åt till bim:)

• Svar på tråden Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)
  • billiebombay

Här var det också negativt och mensen kom igår. Blir ett 9:e försök då. :( börjar bli lite deppigt nu. Märkligt att det kan vara så svårt andra gången. Sonen blev till på första försöket. :)

• Erli

Blä! Idag kom mensen.. Bättre lycka nästa gång då :)

• Let it Rain
    Erli skrev 2016-03-11 23:32:58 följande:
    Vad underbart! Stort Grattis <3

Här är testerna helt negativa :( har helt vanliga pms-symtom och tråkiga mellanblödningar. Blä!
    Får hoppas på nästa månad istället.
    Tack! Jag kan dock inte sluta noja över om det verkligen finns början till ett litet pyre därinne. Har inga symptom alls, så det gör mig orolig. Håller tummarna för dig!
  • Let it Rain
    anonym08 skrev 2016-03-16 13:16:06 följande:

Verkar som vi åxå lyckats denna gång

Wow! Har du fått ett plus?
  • anonym08

Ja tror de för de kan knappast vara ett spöksträck va? :/ det är apoteket egna test
  • Let it Rain
    anonym08 skrev 2016-03-16 13:39:51 följande:

Ja tror de för de kan knappast vara ett spöksträck va? :/ det är apoteket egna test

Jag ser dessvärre inte bilden på mobilen. :( Hoppas att nån annan kan se och svara dig.
  • Let it Rain
    anonym08 skrev 2016-03-16 13:39:51 följande:

Vilken dag hade du ÄL?
  • anonym08

Åhh okej då förstår jag:)

Ja testade inte med ältest denna gång men jag tror de va sent i veckan för 2 veckor sedan:)

• Let it Rain
    anonym08 skrev 2016-03-16 14:36:03 följande:

Ja testade inte med ältest denna gång men jag tror de va sent i veckan för 2 veckor sedan:)

Kul! Då är du nog bara ca en vecka efter mig, för jag hade ÄL den 28/2. :)
  • Let it Rain
    anonym08 skrev 2016-03-16 14:36:03 följande:

Bor du också i Sthlm med tanke på "08"?
  • anonym08

Wiie va kul och spännande:)

Ska beställa hem ett digitalt idag med vecko indikator tänkte ja:)

Nä tyvärr 08 står för min son:) jag bor utanför trollhättan:)

• billiebombay

Vet att tråden handlade om förra månaden men ville bara berätta att det blev + på stickan denna månad istället :) kan knappt fatta det efter så många försök!!

• Erli
    billiebombay skrev 2016-04-05 18:59:26 följande:

Vet att tråden handlade om förra månaden men ville bara berätta att det blev + på stickan denna månad istället :) kan knappt fatta det efter så många försök!!

Grattis!
    Samma här, plussade för en vecka sedan :)
  • Kolan91

Hej tjejer!

Är säker på att jag är gravid men syns knappt på g-test. Jag är två dagar över tiden och vet att jag hade äl för 16 dagar sedan. Kan man plussa så sent?

Slänger upp två bilder.

Svar på tråden Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)