Någon mer med äl i dagarna som vill följas?;)
Någon mer än jag som har äl inom dom närmsta dagarna och har försökt några månader?
Vore kul att följas åt till bim:)
Någon mer än jag som har äl inom dom närmsta dagarna och har försökt några månader?
Vore kul att följas åt till bim:)
Här var det också negativt och mensen kom igår. Blir ett 9:e försök då. :( börjar bli lite deppigt nu. Märkligt att det kan vara så svårt andra gången. Sonen blev till på första försöket. :)
Blä! Idag kom mensen.. Bättre lycka nästa gång då :)
Verkar som vi åxå lyckats denna gång
Ja tror de för de kan knappast vara ett spöksträck va? :/ det är apoteket egna test
Ja tror de för de kan knappast vara ett spöksträck va? :/ det är apoteket egna test
Åhh okej då förstår jag:)
Ja testade inte med ältest denna gång men jag tror de va sent i veckan för 2 veckor sedan:)
Ja testade inte med ältest denna gång men jag tror de va sent i veckan för 2 veckor sedan:)
Wiie va kul och spännande:)
Ska beställa hem ett digitalt idag med vecko indikator tänkte ja:)
Nä tyvärr 08 står för min son:) jag bor utanför trollhättan:)
Vet att tråden handlade om förra månaden men ville bara berätta att det blev + på stickan denna månad istället :) kan knappt fatta det efter så många försök!!
Vet att tråden handlade om förra månaden men ville bara berätta att det blev + på stickan denna månad istället :) kan knappt fatta det efter så många försök!!
Hej tjejer!
Är säker på att jag är gravid men syns knappt på g-test. Jag är två dagar över tiden och vet att jag hade äl för 16 dagar sedan. Kan man plussa så sent?
Slänger upp två bilder.