• Anonym (H)

Missfall, ägglossning nästa direkt??

Fick ett mkt tidigt missfall 13/2, blödde 5-7 dagar. Sparsamt sista dagarna. I måndags 22/2- igår haft "halkiga" flytningar vid toalettbesök. Är det ens möjligt att få ägglossning så tidigt?

Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Missfall, ägglossning nästa direkt??
  • Utflykt i verkligheten

Det är absolut fullt möjligt att få ägglossning så tidigt efter missfall.

Beklagar att ni fick gå igenom det. Hoppas att du mår ok, och att allt löser sig till det bästa snart! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (H)
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-02-25 19:29:32 följande:

Det är absolut fullt möjligt att få ägglossning så tidigt efter missfall.

Beklagar att ni fick gå igenom det. Hoppas att du mår ok, och att allt löser sig till det bästa snart! {#emotions_dlg.flower}

Tack :)
  • EmPe

Beklagar ditt mf:( Fick också ett tidigt mf den 3 aug. Den 17 aug fick jag äl igen och den 27 aug plussade jag på nytt:)) Är nu i v 30 och har en livlig kille i magen. Trodde inte det var sant att det gick så fort att bli gravid igen, men det går tydligen;) Stort lycka till!!

• Anonym (H)
    EmPe skrev 2016-02-25 20:10:18 följande:

Beklagar ditt mf:( Fick också ett tidigt mf den 3 aug. Den 17 aug fick jag äl igen och den 27 aug plussade jag på nytt:)) Är nu i v 30 och har en livlig kille i magen. Trodde inte det var sant att det gick så fort att bli gravid igen, men det går tydligen;) Stort lycka till!!

Tack!
    Beklagar MF men jättegrattis till pojken :D
    Hoppas jag får känna samma lycka snart.
  • Anonym (N)

Ja visst är det möjligt! Jag fick ett tidigt missfall i vecka 6, och två veckor efter att blödningen startat, hade jag ägglossning och blev gravid igen! Har också haft ett senare missfall, i vecka 13, men då tog det nästan tre månader innan jag fick ägglossning igen.

• Anonym (H)
    Anonym (N) skrev 2016-02-25 21:36:33 följande:

Ja visst är det möjligt! Jag fick ett tidigt missfall i vecka 6, och två veckor efter att blödningen startat, hade jag ägglossning och blev gravid igen! Har också haft ett senare missfall, i vecka 13, men då tog det nästan tre månader innan jag fick ägglossning igen.

Beklagar dina MF!

Tack så mkt för svar :)
Svar på tråden Missfall, ägglossning nästa direkt??