Är jag gravid tro??
Hej! Jag använder mig av appen Clue, har använt den i ca 9 mån så den brukar stämma väldigt bra. Enligt den har man ungefär 6 dagar då man har störst chans att bli gravid och en av dagarna är extra stor chans till följd av två "bra" dagar till. Enligt appen hade jag allra störst chans att bli gravid 14,15,16,(extra mycket den 17e),18,19 och vi hade oskyddat samlag den 20e. Några dagar efter började jag känna mig illamående på ett helt nytt vis, det stack även till lite i magen då och då men inte mycket. Nu (6 dagar efter oskyddat) är jag extreemt trött, pruttig/lös/hård vart annat, varm/kall från o till & JÄTTE ILLAMÅENDE största delen av dagen/kvällen. (typ som att illamåendet blir värre för varje dag som går) Nu mot kvällen känner jag även hur det smakar lite blod/metall i munnen. Tänkte att det kanske var sår på läpparna eftersom de är ganska torra just nu men ser inte ut som det. Det jag funderar på är att jag hade flytningar ca 12,13,14e så är rädd att det var då jag hade ägglossning men känns som det skulle varit för snabbt inpå förra mensen?? Hoppas och tror att jag blev gravid den 20e. Är nästan 100% på att det inte är inbillning, har aldrig mått på detta vis. Vad tror ni? Har ni varit gravida/är gravida och har känt såhär tidigt? Ska ha mens om ca 5 dagar så tänkte testa då. Kram