KRAFTIG blödning v.15 men allt va bra
Hej!!
Måste få veta om någon annan vart med om samma!!
Var med sonen o shoppade o tog en fika. Reste mig sedan o kände att jag blev blöt.. Tänkte jag överdrev känslan o fortsatte gå men kände sen att jag va blöt genom byxorna.
Trodde jag kissat ner mig men när jag får ner brallorna på toa ser jag bara mängder av blod!!' Massa färskt rött men ändå något utspätt... PANIK såklart, ringer maken o säger kort till han att jag blöder. Möt mig på gyn akuten! Kommer dit och en evig väntan innan de e vår tur. Under tiden upphörde blödningen o väl inne hos läkaren konstaterades det att bebis mår utmärkt! Hjärtat slog o den söta hade hicka. Utvecklad enligt beräkning o livmodern va stängd. Hon hittade ingen anledning till vad jag vart med om. Allt såg fint ut!!
Skall tillägga att jag förra helgen åkte akut pga kraftig ensidig smärta från ena njuren ner till ljumsken. Misstanke om njursten blev svaret då och nu undrar jag, har någon vart med om samma???
Är otroligt förvirrande att inte veta vad som orsakade min blödning! Ett sådant trauma det var att se allt blod o sen lättnaden av o se ett friskt litet pyre <3