• polken

    Axkid babyfix, hjälp!!!

    Jag har precis fått en bebis och jag åker rätt så mycket bil. Har köpt en helt ny babyskydd, axkid babyfix. MEN jag har inte kunnat åka bil för jag förstår på riktigt hur jag ska spänna fast bältet på sonen. Jag fattar inte hur jag ska få in armarna i bältet, det är sååå trångt och hur mycket jag än testat går det inte! Tänkte att det kanske beror på att han har för mycket kläder men nej det går inte. Han är snart 1 månad och har inte kunnat åka någonstans och har ingen som kan hjälpa mig! Snälla hjälp mig!!!

  • Svar på tråden Axkid babyfix, hjälp!!!
  • Voodoodoll

    Sök på youtube efter när folk/företaget demonstrerar sin stol, så gjorde jag med vår barnvagn. Man lär sig snabbare än att testa sig fram. Det ska nog gå att minska på eller göra bältet längre någonstans. På vår är det under själva stolen.

  • AnkiC

    Man trycker påvert ställe i stolen för att lösgöra bältet så du kan dra ut det.

  • polken

    Tusen tack AnkiC! ???????? letat som en galning efter instruktioner! Tack tack tack :D

  • AnkiC
    polken skrev 2016-02-27 22:08:38 följande:

    Tusen tack AnkiC! ???????? letat som en galning efter instruktioner! Tack tack tack :D


Svar på tråden Axkid babyfix, hjälp!!!