• blackrose01

Passerat BIM

Som rubriken lyder. Har passerat BIM den 1 Mars, och inte en tillstymmelse till känsla av att mens är på väg. Ska tillägga att jag tillhör gruppen som får extrema mag och ryggsmärtor vid mens och blöder väldigt mycket. Och min tant röd har alltid varnat mig 1-2 dagar innan med magvärk.

Just nu har jag tjockare lotion flytningar och man känner när det rinner till varje gång. Tror hela tiden det är mens på väg.

Förra året när jag var gravid (slutade i mf) så hade jag såkallade vattenflytningar, fick byta underkläder flera gånger om dagen. Kändes som urinläckage ungefär :|

Hade min ägglossning 17 februari. Hade sex 2 dagar innan och 2 dagar efter. Min sambo jobbar i europa på veckorna så det är svårt att passa in äl :( hoppas därför så himla mycket att det togs sig denna gång. Kan det vara ett tecken dessa flytningar?

För övrigt har jag standard symptom, tunga ömma bröst, halsbränna och ingen vidare mat eller socker lust..

• Svar på tråden Passerat BIM
  • blackrose01
    Snövits skrev 2016-03-03 15:58:29 följande:

Varför tar du inget g-test? Bara det kan ge dig svar.

Jo det vet väl jag med. Nu vill jag veta vad flytningarna betyder och om någon haft lika.

Graviditetstest tänker jag inte ta förens dag 7. Då jag anser det onödigt att testa såhär tidigt. Dom är inte gratis direkt.
  • Fia 28
    blackrose01 skrev 2016-03-03 16:11:29 följande:
    Jo det vet väl jag med. Nu vill jag veta vad flytningarna betyder och om någon haft lika.

Graviditetstest tänker jag inte ta förens dag 7. Då jag anser det onödigt att testa såhär tidigt. Dom är inte gratis direkt.
    De flesta som är gravida testar nog positivt vid bim. Så jag hade nog tagit ett test redan nu. 
    Jag fick vita flytningar runt bim när jag plussade, men de var inte rinniga. 
  • blackrose01
    Fia 28 skrev 2016-03-04 10:20:53 följande:

De flesta som är gravida testar nog positivt vid bim. Så jag hade nog tagit ett test redan nu. 

Jag fick vita flytningar runt bim när jag plussade, men de var inte rinniga. 

Jo jag vet, men många är låghormonare, så vill vänta några dagar om jag nu skulle vara det. Mensen kan fakiskt överaska och dyka upp (men den är inte välkommen haha).

Ja som sagt så har jag vita flytningar nu.. men förra året vid graviditeten var dom vattniga. Så är lite fundersam. Men bara att bita ihop och vänta, åtminstone tills helgen är slut.
Svar på tråden Passerat BIM