• Iskristall

BF November 2016 Stockholm

Hej!

Finns det fler som bor i Stockholm och som väntar sitt första barn i November 2016, eller slutet av Oktober? Skulle vara roligt att följas åt och lära känna varandra! Det är så mycket nytt som kommer hända en i livet nu framöver så att ha någon/några att diskutera allt detta med skulle vara guld värt!

Hur väljer man mvc tex?

Jag är 39 år och är beräknad runt månadsskiftet okt/nov 2016.

• Svar på tråden BF November 2016 Stockholm
  • Iskristall

Nån mer här i stockholmsgruppen som vill vara med i fb-gruppen? Hojta till och skicka mig ett meddelande!

• frökenfredag

Hej!

Får jag vara med i er grupp?  
    Jag har bf i mitten av november, är i v. 12+1 idag. Har, sedan tidigare, en dotter på fem och ett halvt och vi bor i Stureby, söder om Stockholm.
    Själv är jag 39.

Jag hade två missfall förra året och börjar först nu våga hoppas på att denna graviditeten ska gå bra. Gjorde ett UL i v 9 och då såg allt jättebra ut! På torsdag nästa vecka är det dags för KUB och nervositet och nyfikenhet avlöser varandra... Jag går hos BM på Mamma Mia på Söder och är än så länge helnöjda med dem!

• Iskristall
    Eucalyptus skrev 2016-05-08 08:31:32 följande:

Jag vill gärna också vara med i Stockholmsgruppen :).

Skicka pm till mig med uppgifter hur jag kan hitta just dig på fb.
  • Eucalyptus
    Iskristall skrev 2016-05-08 08:53:36 följande:

Skicka pm till mig med uppgifter hur jag kan hitta just dig på fb.

Det går inte att komma in på din sida, därför jag skrev här :) kan du testa att skriva till mig?
  • Iskristall
    Eucalyptus skrev 2016-05-08 09:12:13 följande:

Det går inte att komma in på din sida, därför jag skrev här :) kan du testa att skriva till mig?

Jag försökte, men kunde inte skriva från mobilen till dig heller. Får försöka från en dator...
  • Malinnyman86

Hejsan! Kul grupp!! Jag vill gärna vara med :) bor i Täby och beräknad i början av November.

Går det att lägga till mig.. Jag heter Malin Nyman och Fb adress: Malin.nyman.35

• Iskristall
    Eucalyptus skrev 2016-05-08 09:12:13 följande:
    Din presentation är privat så jag kan inte skriva till dig heller.
  • Iskristall
    Malinnyman86 skrev 2016-05-08 11:06:31 följande:

Hejsan! Kul grupp!! Jag vill gärna vara med :) bor i Täby och beräknad i början av November.

Går det att lägga till mig.. Jag heter Malin Nyman och Fb adress: Malin.nyman.35

Jag har försökt skriva meddelande till dig på fb. Bekräfta gärna om det är du som är du som vill komma med i fb-gruppen
  • Satelliten

Hej!

Får jag också vara med? :)

Jag är 39, väntar första barnet i slutet av oktober.

Vore härligt att ha några att prata med, och kanske ses!

Kram

• Yem

Hej. Jag är gärna med om jag får i fb gruppen.^^Har egentligen fb i början av dec men väntar tvillingar så räknar med att de kommer i nov. Bor med min sambo på medborgarplatsen och går också på mamma Mia söder.

• Iskristall
    Yem skrev 2016-06-18 21:29:48 följande:

Hej. Jag är gärna med om jag får i fb gruppen.^^Har egentligen fb i början av dec men väntar tvillingar så räknar med att de kommer i nov. Bor med min sambo på medborgarplatsen och går också på mamma Mia söder.

Kul! Skicka mig ett meddelande med info hur jag kan hitta dig på fb.
Svar på tråden BF November 2016 Stockholm