• Fannsan123

16 dagar sen mens neg

Hejsan orolig tjej.. 16 dagar sen mens skulle haft mens den 19/feb men inte fått den än. Har alltid haft regelbunden mens. Och aldrig haft så att mensen hoppat över en månad. Någon som vet vad det kan vara? Har gjort antal test men dom visar neg. Känner vissa symtomer på att jag är gravid men börjar tveka nu när jag är så sen och det visar fortfarande neg på testen. Nån som haft liknade, men ändå vart gravid eller har nån annan förklaring?

• Svar på tråden 16 dagar sen mens neg
  • Lemt77

När jag brev gravid med mitt fjärde barn så plussade jag först 14 dagar efter beräknad mens.. Trodde jag hade kommit in i klimakteriet eller nåt eftersom ingen mens kom och inget plus.

• Fannsan123

Hmm okej! Jag bara hoppas på ett plus snart men känns som att det gått så långt nu att det borde synas isf. Men det är väll bara vänta och se antar jag.

• Lemt77
    Fannsan123 skrev 2016-03-06 12:29:31 följande:

Hmm okej! Jag bara hoppas på ett plus snart men känns som att det gått så långt nu att det borde synas isf. Men det är väll bara vänta och se antar jag.

Ja, testa om ett par dagar till. Sen kan ju mensen bli uppskjuten när man väntar på den men så länge har jag inte varit med om..
  • Fannsan123

Fick min mens nu fattar nada.. Aldrig haft så här sen mens.. Kan det fortfarande vara nått då eller?

• Pimpinellan
    Fannsan123 skrev 2016-03-06 13:52:49 följande:
    Fick min mens nu fattar nada.. Aldrig haft så här sen mens.. Kan det fortfarande vara nått då eller?
    Mest troligt var din äl senare än vanligt och då blir ju mensen senare, men dock inte sen eftersom den alltid kommer när den ska i förhållande till äl.
Svar på tråden 16 dagar sen mens neg