• Anonym (Ej sex)

Det går inte ha sex längre på grund av en massa oförutsedda omständigheter

Vet sexliv är på botten...min och min tjejs. Allt beror ju förstås på omständigheter bortom vår kontroll. Exempelvis. Senaste tiden har hon fått mensvärk flera gånger under samma månad. Så hon har förklarat stt vi inte kan ha sex på grund av det. Andra gånger har hon nekat sex för stt hon har sagt att hon har fått svamp i underlivet. Senast igår sa hon stt hon inte kunde ha sex eftersom hon har stukat vaginan när hon halkade.

Tycker bara det är tråkigt. Vi har inte haft sex på tre heöa månader och kag förstår knte hur allt kan komma på en gång. Inget är förstås hennes fel-hon kan inte rå för att hon får mens ofta och svamp samt att hon stukat könskorganet.

Men...vet bara inte hur jag ska hantera situationen. Jag har förklarat för henne att jag saknar vårt sexliv och hon svarar då att jag får ha tålamod. Absolut, men hon verkar ju inte störas av det något alls. Hon verkar vara glad över att slippa sex. Tycker det är konstigt. Vet inte vad det är som försiggår just nu....?

• Svar på tråden Det går inte ha sex längre på grund av en massa oförutsedda omständigheter
  • Anonym (haha)

Stukat könsorganet? Haha hur gör man det?

• Anonym (seriöst?)

Har mycket svårt för att ta ditt inlägg seriöst...om hon inte vill ha sex med dig och hittar på alla dessa konstiga anledningar så är det nog för att hon inte tänder på dig längre. För sex kan faktiskt lindra mensvärk..och vem har mensvärk flera ggr i månaden?
    Stuka underlivet, jo tjena..hur då?
    Om hon har svamp så ofta i underlivet är det något som är fel...det borde hon i så fall söka hjälp för..

nej..tror inte ett dugg på ditt inlägg..

• Anonym (H)
    Anonym (haha) skrev 2016-03-08 15:53:28 följande:

Stukat könsorganet? Haha hur gör man det?

Gissar att hon ramlat och slagit i pubisbenet, då gör det förjävla ont att ha sex

Svamp är lätt att få och kan ibland upprepas ofta och ibland bli kronisk

Mensvärk så ofta låter konstigt, eller har hon börjat få mens oftare? Annars kan de bero på olika sjukdomar, gyn eller mag/tarm, oavsett borde hon kolla upp det!

Ts är du verkligen säker på att hon vill ha sex med dig? Lyssnar du på henne? Pratar ni öppet? Kan ki ha sex på andra sätt än vaginal penetrering?
  • Lady Di

Man har mens en gång i månaden, punkt slut! Har hon de oftare bör hon söka hjälp.

Stuka könsorganet har jag aldrig ens hört som uttryck men visst han hon slagit i "fiffi" kan de inte va så behagligt att ha sex.

O att hon har svamp så ofta är också något hon bör söka hjälp för, nog för att de kan komma ofta men då finns de aggressivare medicin för att bli kvitt det.

Helt ärligt tror jag de är en massa lama ursäkter för att slippa ha sex. Tror nog ni bör sätta er ner o reda ut vad som är fel.

Svar på tråden Det går inte ha sex längre på grund av en massa oförutsedda omständigheter