Att bli påsatt av en strapon
Jag är nyfiken på om det finns män här på FL som blir knullade av en kvinna?
Det är något som jag vill uppleva
Jag är nyfiken på om det finns män här på FL som blir knullade av en kvinna?
Det är något som jag vill uppleva
Absolut!
Min fru sätter på mig iaf någon gång i månaden, förbereder man sig och
tvättar noga så är det inga konstigheter.
Får väldigt annorlunda orgasm när hon knullar och runkar mig samtidigt!
Sjukt skönt!! För sällan dock
Väldigt vanlig fantasi för mig. Har dock aldrig upplevt det, men jag tror jag kan få med frugan på det så småningom. Hon är inte så erfaren när det kommer till leksaker, men jag jobbar på det.
Jag och min fru kör med strapon ibland. Älskar det. Kommer dock väldigt snabbt om hon runkar samtidigt.
Men alltså...vilken ställning kör ni då?
Grattis till er som blir påsatta
Jag antar att ni ligger på rygg så att kvinnan når kuken?
Nej, oftast på alla fyra. Man behöver inte röra kuken när man kör analt. Det är en helt annan typ av njutning.
Nej, oftast på alla fyra. Man behöver inte röra kuken när man kör analt. Det är en helt annan typ av njutning.
Alltså menar du en sån här?
http://bit.ly/1M8wpKw
Men alltså...vilken ställning kör ni då?
Oftast så rider jag på henne.
Jag har pratat med min man om det. Är en fantasi som jag gärna upplever. Skulle älska o knulla honom med en strap-on samtidigt som han runkar med Fleshlight. Hoppas vi kmr dit snart :)
Jag har pratat med min man om det. Är en fantasi som jag gärna upplever. Skulle älska o knulla honom med en strap-on samtidigt som han runkar med Fleshlight. Hoppas vi kmr dit snart :)
Är underbart. Krävs dock lite förberedelser så att det inte blir några oväntade överraskningar. Brukar köra det missionären, bakifrån eller från sidan.
Kan verkligen rekommendera från sidan och att hon runkar av dig samtidigt. Fantastisk känsla när hon har fullständig kontroll över din njutning.
Åh det vill jag göra... brukar använda någon leksak eller finger medan jag runkar eller suger av killen men vill gärna testa en strap-on någon gång.
Oftast så rider jag på henne.
Finns det något kvinna som vill, uppleva pegging med mig,du bör ha gjort det tidigare och äger en ell flera Strapon.Vill gärna uppleva detta med en självständig kvinna.Rickard
Åh det vill jag göra... brukar använda någon leksak eller finger medan jag runkar eller suger av killen men vill gärna testa en strap-on någon gång. ![]()