Att bli påsatt av en strapon
Jag är nyfiken på om det finns män här på FL som blir knullade av en kvinna?
Det är något som jag vill uppleva
Jag är nyfiken på om det finns män här på FL som blir knullade av en kvinna?
Det är något som jag vill uppleva
Oftast så rider jag på henne.
Jag har pratat med min man om det. Är en fantasi som jag gärna upplever. Skulle älska o knulla honom med en strap-on samtidigt som han runkar med Fleshlight. Hoppas vi kmr dit snart :)
Jag har pratat med min man om det. Är en fantasi som jag gärna upplever. Skulle älska o knulla honom med en strap-on samtidigt som han runkar med Fleshlight. Hoppas vi kmr dit snart :)
Är underbart. Krävs dock lite förberedelser så att det inte blir några oväntade överraskningar. Brukar köra det missionären, bakifrån eller från sidan.
Kan verkligen rekommendera från sidan och att hon runkar av dig samtidigt. Fantastisk känsla när hon har fullständig kontroll över din njutning.
Åh det vill jag göra... brukar använda någon leksak eller finger medan jag runkar eller suger av killen men vill gärna testa en strap-on någon gång.
Oftast så rider jag på henne.
Finns det något kvinna som vill, uppleva pegging med mig,du bör ha gjort det tidigare och äger en ell flera Strapon.Vill gärna uppleva detta med en självständig kvinna.Rickard
Nu är ju inte riktigt jag den du efterfrågar för svar i tråden. Däremot är jag en kvinna som brukar sätta på min pojkvän med strap-on regelbundet.
Så sjukt.😅
Håna inte Guds skapelse!
Använd kroppen till det den är designad till. En förslappad ringmuskel vittnar om att kroppen inte är skapt för sådant.
Så sjukt.😅
Håna inte Guds skapelse!
Använd kroppen till det den är designad till. En förslappad ringmuskel vittnar om att kroppen inte är skapt för sådant.
Så sjukt.😅
Håna inte Guds skapelse!
Har sätt hur männen få orgasm utan att ens röra kuken. Är det g punkten som gör detta?
Har många gånger blivit påsatt, det är helt underbart.