• Ben66

Att bli påsatt av en strapon

Jag är nyfiken på om det finns män här på FL som blir knullade av en kvinna?

Det är något som jag vill uppleva

• Svar på tråden Att bli påsatt av en strapon
  • Anonym (Pegging for life! ;))

Absolut!

Min fru sätter på mig iaf någon gång i månaden, förbereder man sig och
    tvättar noga så är det inga konstigheter.

Får väldigt annorlunda orgasm när hon knullar och runkar mig samtidigt!

• Anonym (iWish)

Väldigt vanlig fantasi för mig. Har dock aldrig upplevt det, men jag tror jag kan få med frugan på det så småningom. Hon är inte så erfaren när det kommer till leksaker, men jag jobbar på det.

• Anonym (Gotlands)

Jag och min fru kör med strapon ibland. Älskar det. Kommer dock väldigt snabbt om hon runkar samtidigt.

• Ben66

Grattis till er som blir påsatta
    Jag antar att ni ligger på rygg så att kvinnan når kuken?

• Hamburgartjuven

Nej, oftast på alla fyra. Man behöver inte röra kuken när man kör analt. Det är en helt annan typ av njutning.

• Ben66
    Hamburgartjuven skrev 2016-03-09 14:46:55 följande:

Nej, oftast på alla fyra. Man behöver inte röra kuken när man kör analt. Det är en helt annan typ av njutning.

Mmmm...jag vet hur det känns eftersom jag ibland använder en stav i rumpan.
    Det måste vara härligt att få sin kvinna att ge njutning med en strapon. Jag hoppas att få uppleva detta någon gång.
  • Anonym (Gotlands)
    Mrs Okänd skrev 2016-03-09 07:35:05 följande:

Men alltså...vilken ställning kör ni då?

Oftast så rider jag på henne.
  • Mrs Okänd
    Anonym (Gotlands) skrev 2016-03-10 19:11:22 följande:

Oj häftigt!!!
  • Mia_78

Jag har pratat med min man om det. Är en fantasi som jag gärna upplever. Skulle älska o knulla honom med en strap-on samtidigt som han runkar med Fleshlight. Hoppas vi kmr dit snart :)

• Hamburgartjuven
    Mia_78 skrev 2016-03-12 19:20:37 följande:

Jag har pratat med min man om det. Är en fantasi som jag gärna upplever. Skulle älska o knulla honom med en strap-on samtidigt som han runkar med Fleshlight. Hoppas vi kmr dit snart :)

Han behöver lära sig knulla sig själv analt först... Annars kommer han inte att gilla det. Bor ni i Skåne och behöver en lärare så hör av er
  • Kinkyromance

Är underbart. Krävs dock lite förberedelser så att det inte blir några oväntade överraskningar. Brukar köra det missionären, bakifrån eller från sidan.
    Kan verkligen rekommendera från sidan och att hon runkar  av dig samtidigt. Fantastisk känsla när hon har fullständig kontroll över din njutning.

• Anonym (vill!)

Åh det vill jag göra... brukar använda någon leksak eller finger medan jag runkar eller suger av killen men vill gärna testa en strap-on någon gång.

• Anonym (vill!)
    Anonym (Gotlands) skrev 2016-03-10 19:11:22 följande:

Med ryggen mot eller ifrån henne?
  • Leonidas2010

Finns det något kvinna som vill, uppleva pegging med mig,du bör ha gjort det tidigare och äger en ell flera Strapon.Vill gärna uppleva detta med en självständig kvinna.Rickard

Strapon pegging
  • Leonidas2010
    Anonym (vill!) skrev 2016-03-12 23:59:08 följande:
    Att bli påsatt av en strapon

Åh det vill jag göra... brukar använda någon leksak eller finger medan jag runkar eller suger av killen men vill gärna testa en strap-on någon gång.

Du får gärna utsätta mig för det,,bor i Stockholm.Rickard
    Strapon pegging
Svar på tråden Att bli påsatt av en strapon