Tjejer som säljer sex
Tjejer som säljer sex gör dom de bara för pengarna?
Tjejer som säljer sex gör dom de bara för pengarna?
Gjorde det för jag tvingades tvingades tvingades till det. För pengarna också men det var jag aldrig inblandad i. Fick inga pengar bara hårda ord & slag. Det pågick mellan jag var 12-15 år.
Vet inte om jag lever längre. Kanske.
Jävla skitvärld. Fuck it.
Gjorde det för jag tvingades tvingades tvingades till det. För pengarna också men det var jag aldrig inblandad i. Fick inga pengar bara hårda ord & slag. Det pågick mellan jag var 12-15 år.
Måste lägga till. Jag skrev det anonymt för och skriva av mig. Den skiten är avslutat kapitel men ärren finns kvar.
Finns inget mer säga om det. Jag överlever. Men livet kan va förjävligt.
No need to worry.
Men varför köpa sex när den andra inte njuter. För mig är det en av de viktigastes sakernas. Det tänder mig.
Måste lägga till. Jag skrev det anonymt för och skriva av mig. Den skiten är avslutat kapitel men ärren finns kvar.
Finns inget mer säga om det. Jag överlever. Men livet kan va förjävligt.
No need to worry.
Det är olika. För mig är självklart pengarna huvudsaken, det är mitt jobb liksom, men jag tycker att det är ett roligt jobb som jag njuter av.
Det är olika. För mig är självklart pengarna huvudsaken, det är mitt jobb liksom, men jag tycker att det är ett roligt jobb som jag njuter av.
Går det att få tag i dig?
Mestadels. Sedan kanske man har ett par favoritkunder man upplever som snälla för att det är sån jäkla misär, som man känner att det är trevligt att träffa, fast egentligen så är det trevligt av anledningen att för att så länge man är hos honom så slipper man vara hos någon värre.
Kommer ihåg speciellt en. Han kom efter en snabb striptease och 30 sekunder i munnen, sedan bjöd han på middag, vi tittade på nyheter och sedan en 30sekunders session igen. Var så avslappnat och bekvämt. Jag ville nog som jag mådde då gifta mig med den mannen.