• 879214

Någon som haft UVI under ÄL då du försökt bli gravid?

Ja precis som rubriken lyder.
    Blev du gravid eller inte?

• Svar på tråden Någon som haft UVI under ÄL då du försökt bli gravid?
  • nuharjagbytt

Jag har inte hört att det ska påverka att bli gravid. Däremot vet jag folk som fått missfall när de gått med uvi utan att veta om det.

• 879214
    nuharjagbytt skrev 2016-03-13 10:45:07 följande:

Jag har inte hört att det ska påverka att bli gravid. Däremot vet jag folk som fått missfall när de gått med uvi utan att veta om det.

Oki för jag har haft hög feber också ska tilläggas och känt mig allmänt sjuk i samband med min UVI.. undra om det har betydelse. Andra månaden vi försöker och fått UVI båda gångerna.. typiskt
  • rockstrongo

Fy för UVI! Jag hade återkommande problem med det tidigare, men det upphörde när jag slutade använda tvål. Använder duscholja eller intimtvål sedan flera flera år, och jag har bara haft en uvi sedan dess! Tips!

• 879214

Tack för du påminner mig! Måste skärpa mig, använder samma överallt dvs schampo i underlivet, katastrof.. Stora undran är ju om jag kan blivit gravid, återstår o se...

rockstrongo skrev 2016-03-13 11:03:41 följande:

Fy för UVI! Jag hade återkommande problem med det tidigare, men det upphörde när jag slutade använda tvål. Använder duscholja eller intimtvål sedan flera flera år, och jag har bara haft en uvi sedan dess! Tips!

Svar på tråden Någon som haft UVI under ÄL då du försökt bli gravid?