• Vanilla ice queen

Vul i ca vecka 6+3 men inget foster, hur gick det sen?

Var på vul i fredagsoch man hittade inget foster. Bör vara i vecka 6+3. Ska tillbaka på onsdag. Men ni som varit med om att man ej såg ett foster runt vecka 6+? Hur gick det sen? Var det MA eller såg ni ett foster?

Så otroligt ledsen och det känns som att man är i ett limbo av väntan.

• Svar på tråden Vul i ca vecka 6+3 men inget foster, hur gick det sen?
  • Mooki
    Vanilla ice queen skrev 2016-03-16 14:09:38 följande:

DEN LEVER!!!! Tack alla för era peppande ord! Har hjälpt massor!

Grattis!!! Vad roligt, måste kännas underbart:)
  • Moorii

Har följt tråden och gud så glad jag blev nu!!! :D stort, stort grattis!

• 2013januari

Åh skulle precis skriva. 3 november var jag på VUL och trodde då att jag var i vecka 6+3 precis som du "här finns inget eller så är där något som avstannat" säger läkaren.. Marken försvann under mig!

Veckan efter slog hjärtat så fint och liten hade växt ikapp, nu är det vecka 27 och vår dotter lever rövare där inne i magen. Så ja det hände mig också, ser nu att även du fått bra besked. Grattis!!

• Vanilla ice queen

För två veckor sedan hade den vuxit ytterligare och nu har vi passerat vecka 12. Så även om det ser riktigt mörkt ut så finns det en chans

• Moorii
    Vanilla ice queen skrev 2016-04-15 22:11:18 följande:

För två veckor sedan hade den vuxit ytterligare och nu har vi passerat vecka 12. Så även om det ser riktigt mörkt ut så finns det en chans

Varför ser det mörkt ut då menar du? :/
  • Vanilla ice queen
    Moorii skrev 2016-04-15 22:31:18 följande:
    Varför ser det mörkt ut då menar du? :/
    Nej nej! Menade att när jag startade tråden så såg det riktigt mörkt ut. Nu verkar det ju som att det går vägen
  • Vanilla ice queen

Tänkte att åtminstone denna tråd skulle ha lite uppföljning. Som jag skrev tidigare så läste jag massa trådar där man aldrig fick veta hur det gick...

• Moorii
    Vanilla ice queen skrev 2016-04-15 22:40:44 följande:

Tänkte att åtminstone denna tråd skulle ha lite uppföljning. Som jag skrev tidigare så läste jag massa trådar där man aldrig fick veta hur det gick...

Jahaaa! Puh! :P blev lite orolig, läste väl gör fort. Vad skönt att höra att allt ser bra ut! Och nu i vecka 12, den värsta biten över :)
Svar på tråden Vul i ca vecka 6+3 men inget foster, hur gick det sen?