• Pipenc

Gravid?

Jag tog ut min psstav den 8 feb.. Redan på kvällen började jag få någon slags mensvärk och började blöda. Som fortsatte i ett par dagar. Och jag och min sambo har haft sex ungefär varje dag, oskyddat både före och efter uttaget. Imorgon har det gått en vecka sen uttaget o de senaste 2 dagarna så känns det spm att jag har haft gravididetssymtom, haft ont mot vad som känns som livmodern som ömmar o känns molande som kommer i omgångar... Känt mig trött, o liknande. Provade och ta ett grantestare som dock visade negativt.. Är jag ute och cyklar om jag hoppas på att jag blivit gravid? Är de för tidigt?

• Svar på tråden Gravid?
  • Mika86

Efter jac tog ut min stav så hade jag massa konstiga symtom till o från men va bara hormonspökeri innan allt blev "normalt" igen, blev gravid först 5 månader senare

• Fia 28

Det är nog bara reaktion på att du tagit ut spiralen. Man får inte gravidsymptom en vecka efter mens. Det är mera troligt att det är ägglossningen du känner av.

• Pipenc

Ja inte vet jag, man fick ingen direkt information om hur kroppen reagerar efter man tagit ut den. 

Svar på tråden Gravid?