• Enavmonga

Bebragen av min fru.

Vad skal jag göra som man som e bedragen åv min fru på jobbet , hon seger att hon gorde sitt livs mistag och älskar mig dubbelt så mycket , ner hon insåg vad hon kunde förlura , hjälp skal hon fortsätta på sitt jobb . Vi kan gå vidare kärleken är enorm !!!?????? Några kvinor som har gort samma sak kan gerna sktiva !!

• Svar på tråden Bebragen av min fru.
  • Anonym (kanelbulle)

Har inte du redan en annan tråd?

• Anonym (kanelbulle)

Finns mycket att säga men förmodligen inget du vill höra. Du verkar ju ha bestämt dig för att förlåta så då får du väl göra det.

Personligen skulle jag INTE rekommendera det, ett förhållande blir aldrig bra efter en otrohet oavsett hur mycket man säger sig älska varandra, dessutom kan man fråga sig hur mycket hon älskar dig om hon utan problem bedrog dig. Gör man så mot människor man älskar och respekterar? Bara för att hon säger att hon gör det betyder inte att de är sant. Hennes handlingar säger raka motsatsen.

• Anonym (A team)

Har varit med om samma sak. Valde att fortsätta fanns egentligen inget alternativ.

Såg över mina fel och brister vilket jag tror att även du har (ursäktar aldrig en otrohet) men är fast focuserad på att bygga upp allt igen men starkare och stabilare denna gång.

Påminner min fru dagligen om hur mycket jag älskar henne och hur ont det gjorde att nästan förlora henne. Så har du bestämt dig för att fortsätta så gör det men du kan inte bestämma över hur hon ska agera eller tänka. Se bara till att du är en fin och värdig partner så att inga alternativ är nödvändiga

Svar på tråden Bebragen av min fru.