• GoJ

Tant röd kom idag... såååå deppig... :-(

Jag måste skriva av mig lite? jag känner mig sååå himla deppig idag. Fick mens imorse på min födelsedag efter vår 2:a insemination försök. Det känns som hela världen har rasat ned på mig och jag kan bara gråta. Det var ingen bra födelsedagspresent och början på dagen! Suck? Vi kommer aldrig att kunna få uppleva den dagen att bli föräldrar!! Allting känns så meningslöst och trist med livet just nu?. Sitter på jobbet nu och vill bara åka hem och gömma mig under täcket och gråta? orkar inte prata med nån... Jag vet inte hur jag kommer att orka fortsätta med behandlingarna. Det känns inte som vi kommer att lyckas. Jag är såååå ledsen?

Jag beundrar verkligen er som har det värre än oss. Hur orkar ni ta nya tag gång på gång, om och om och om igen?. ??

• Svar på tråden Tant röd kom idag... såååå deppig... :-(
  • roha

Jag lider verkligen me dig...
    Vi led själva av den här ångesten o undran om varför vi inte blev gravida i nästan 3 år...
    Alla läkare sa att det va inget fel på nån av oss, utan kroppen va inte redo bara... inte precis va man ville höra då...
    Nu har vi äntligen lyckats träffa rätt efter 3 MF i rad...
    Det enda du kan göra är ju att tänka positivt, jag vet att man inte riktigt känner sig så positiv just nu, men det ska gå bra....
    Lycka till.
    varma grattis- o styrkekramar till dig!

• Tovsippan

Ja, det är verkligen inte lätt att bli besviken gång på gång. Jag vet allt för väl hur det känns och hade min egen mensdepp förra veckan... Livet är verkligen en berg-och dalbana för oss som kämpar för att bli föräldrar. Sörj en stund och försök sedan att njuta av din födelsedag i alla fall. Unna dig något extra, det är du värd! Kram!

• Matillin

Så trist GoJ
    Jag har tesdag om 2 veckor på min 2-a insem.
    Kanske blir 3-e gången gillt för dig ist?

• GoJ

Tack tjejer!!! Ni är så snälla! Vi får kämpa på!!!

Fia, jag hoppas innerligt att du har bättre tur än oss!!! Håller tummarna för dig!

Kram

• 12delfin12

Jag håller mina tummar att det lyckas nästa gång. Jag vet själv hur det känns. Har själv varit oförklarligt barnlösa i 3 år utan att någon vet varför.

• EllenA

Hang in there! Känner med dig. Man fattar inte hur det ska gå att hämta ny kraft och varifrån man ska få energi - allt verkar bara meningslöst och hopplöst....Jag hoppas du ser lite ljus snart och att du orkar kämpa vidare - skickar stärkande kramar med hopp till dig!

• GoJ

Tack snälla 12delfin12 och EllenA!!!

Har nog hämtat mig efter "sorgen"... Livet måste ju gå vidare på ett och annat sätt även om man känner att man vill hellre dö varje gång när man får mens. Det sliter så mycket psykiskt! Jag är inte alls hoppfull inför nästa försök. Kan inte sluta tänka på att jag kommer att må jättedåligt om vi misslyckas igen.

Svar på tråden Tant röd kom idag... såååå deppig... :-(